Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet je zeker dat het je band is en niet je koppeling
wat kost meer?Zeer interessant om al jullie ervaringen te lezen. BIj mij is het een drama heb de motor een half jaar en vanwege de financien nog geen nieuwe banden. De combinatie die er op ligt is SCHRIK NIET: achter een Michelen Macadam en voor een Dunlop ( type weet ik zo niet). IN een beetje bocht klappert het stuur en als er ook maar een stukje grind ligt stuitert de band achter. Zeer weinig vertrouwen dus.... EN das best jammer als beginner die toch wel naar een kneedown wil werken. b.t.w. de motor is een Kawasaki ZXR 750
(Afbeelding)
Al had ik het iets politiek correcter gezegt
In de trend van :
Begin even rustig ,wen aan de motor etc
Totdat je niet iedere keer verrast wordt door je tweewieler en gewend ben aan het gedrag van je motor
En dan pas GAS erop
welke metzies of pirelli's? zijn 20 soorten...Oké oké rustig beginnen snap ik. Ik hoop zelf ook meer dan 50km te kunnen rijden. Maar ik verwacht niet een hele set banden op te rijden als een vaatdoek.
En kom op het is maar een 400, de combi r6+W!cked had pas echt dodelijk geweest.
Maar nog steeds heb ik geen idee. Metzeler of pirelli?
is er wat mis met conti sportattack dan? heb ze op mijn srad zitten, rijdt goed naar mijn idee,(rij heel weinig in de regen en ga ook niet plat door de bocht met droog weer dan)
sportattacks goeie band goeie levensduur veel grip...is er wat mis met conti sportattack dan? heb ze op mijn srad zitten, rijdt goed naar mijn idee,(rij heel weinig in de regen en ga ook niet plat door de bocht met droog weer dan)
er zijn ook geen slechte banden meer...daar heb je gelijk in.Als je je banden niet, of niet echt, 'tart' maakt het mijn inziens niet zoveel uit welk type je onder je motor gooit. Er zijn geen echt slechte banden meer (correct me if I'm wrong!) volgens mij. De ene bied alleen wat meer grip en de ander houdt het wat langer vol...
Ok, ik ben bijna om. Had al vaker gehoord dat de MPP's een goede keus zijn voor de VTR, maar hoe zit het met de levensduur. Haal nu met de BT's zo'n 10 tot 12000 kilometers (en ja, ik ben absoluut geen rossi )
Gaan de MPP's zo lang mee met Snelweg KM's?????Levensduur met mpp is niks mis mee.
Wegens veel snelweg km altijd BT014 voor en BT020 achter gehad en die gingen als set +/- 11000 km mee.
Toen ze de laatste keer weer is op waren gekozen voor mpp voor en achter en die zitten er op dit moment alweer ruim 9000 km onder en kunnen vermoedelijk nog wel tussen de 1500 en 2000 km mee.
Gaan de MPP's zo lang mee met Snelweg KM's?????