Dé Bochtenprinses
MF veteraan
- 7 mei 2006
- 39.613
- 121
Waarom wil je perse cardanaandrijving? Ketting hoef je maar eens in de 2 maanden ofzo te smeren en kan wel 35000km meegaan...
omdat ik volgend jaar met de motor na school wil gaan.. en dat is iedere dag 160-180km... en van wat ik weet is cardan wat onderhoudsvriendelijker en slijtvasterWaarom wil je perse cardanaandrijving? Ketting hoef je maar eens in de 2 maanden ofzo te smeren en kan wel 35000km meegaan...
Er zijn drie soorten honda NTV650 volgens mij:
NTV650 Revere
NTV650 Deauville
NTV650 Hawk GT
De revere en de deauville hebben cardan en de hawk en heeft gewoon een ketting.
Als je een NTV nou niks vindt kun je toch ook gewoon een motor met ketting kopen en daar een pro-oiler oid op monteren. Dat verlengt de levensduur van een ketting ook aanzienlijk namelijk
ook legaal?BMW F650 Scarver heeft riemaandrijving; ideaal!!! Zeer simpel terug te voeren naar 25 KW
BMW F650 Scarver heeft riemaandrijving; ideaal!!! Zeer simpel terug te voeren naar 25 KW
is wel een 1 cilinder dus minder geschikt voor lange afstanden dan een tweecilinder...
Sjakov vindt de scarver ook wel een beetje een vrouwen fiets
Een NTV650, dat is toch een motor die alleen maar rechtdoor wil en die je echt de bocht in moet drukken? Of reed ik op een motor waarvan de vorige eigenaar nooit een bocht nam ?
Zal wel dat laatste zijn. Zo'n NTV gaat prima de bocht door. Zelfs mijn Deauville gaat heerlijk plat door de bocht. Nog nooit van gehoord dat je 'm de bocht in moet "drukken".
Een NTV650, dat is toch een motor die alleen maar rechtdoor wil en die je echt de bocht in moet drukken? Of reed ik op een motor waarvan de vorige eigenaar nooit een bocht nam ?