F650. Daar zie je veel mutsen op rijden.
Trouwens: Met deze ééncylinder kan je echt wel de snelweg op; rij regelmatig 150km en meer op de snelweg met een tempo van rond de 120-130.
Waar denk je dat ik op rijd dan?
Rond 120-130 zeer goed vol te houden, maar hiervoor heb ik een GSX600F gehad en je mist echt wel het extra vermogen om even lekker een tijdje 160 te rijden bijv. Die snelheid haal ik ook wel, maar het trilt toch wat meer dan.
Ook komt het doordat auto's met 160 langs kachelen dat ik me op de snelweg net even wat minder fijn voel dan binnendoor.
Binnendoor ben ik de baas op de weg, op de snelweg niet meer, wat je met een beetje sportmotor nog steeds bent als je begrijpt wat ik bedoel...
Wat voor motor rijd LCB eigenlijk...
Nee, ok... dan snap ik jeWeet niet of jouw éénpitter een balansas heeft. Mijne wel en moet zeggen dat ie prima loopt bij die snelheden. Kan me goed voorstellen dat je het extra vermogen mist op de snelweg om ff extra door te trekken. Dat mis ik ook wel eens als ik weer zo'n idioot achter op het wiel heb Dan is voluit de kraan open draaien niet voldoende om snel bij 'm weg te komen.
Toch maar even advies vragen hier. Ik wil een andere motor aanschaffen en liefst een all-road.Ben natuurlijk wel van plan om proefritjes te maken maar hier zijn vast mensen die me wat advies kunnen geven over deze all-roads.
thanx
Ik denk dat je met een Pegaso of Transalp goed af bent.Bedankt voor de tips
Ik heb een NX op het oog met iets van 25000km op te teller voor ongeveer 3000 euro en hij is van '94. Heb al flink rondgesnuffeld en op de meeste plaatsen betaal je meer voor die fiets. De bmw wil ik eigenlijk ook even "uittesten" om te zien hoe die rijdt. Ik wil nu niet al te veel geld uitgeven en daarom valt de transalp of tdm voorlopig even af, deze zijn toch wat duurder en die ik wel kan betalen zijn teveel afgereden (die ik heb gezien althans).
Ga nu eerst naar Rijen en eens kijken naar die nx en bmw.
OmdatKTM is een typische mutsenmotor, maakt niet uit welk model.
Omdat
da's een understatement, het zijn supervette motoren, en oerdegelijk (honda XR, say no more), maar wel op het randje van all-road hoor...XR650...opzich goede blokken
Yamaha XT600E, goedkoop, rijdt goed, betrouwbaar, lage zithoogte. Superfiets voor woon/werk.
Mijn vriendin rijdt SuperSport (ZXR-400, ZX-6R, GSX-R600), Off-road (Husky TE-410E), mijn fietsen (KTM 640-Adventure, 400 SC) en vindt de 1993 XT-600E, die ze net gekocht heeft, de makkelijkste en meest al-round fiets die ze tot nu toe gereden heeft. Geinig ding voor weinig.