Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat @halflive niet zozeer dat ene schijfje bedoelt alswel het slijtagepatroon op dat ene schijfje.Waarschijnlijk het ene schijfje aan de voorkant. .
Maar wel een hele mooie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat @halflive niet zozeer dat ene schijfje bedoelt alswel het slijtagepatroon op dat ene schijfje.Waarschijnlijk het ene schijfje aan de voorkant. .
Maar wel een hele mooie.
vrouwtje had een Honda CB100, ga je die 750's niet mee bijhoudenVrouwen moeten zelf ook maar rijden. Doet die van mij ook al een jaar of 32.
Hoezo?
Zo kende ik in die tijd iemand die zijn CB750 voorzien had van de complete voortrein van een TX750. Ik vond het geen porem maar destijds was het wel “the best of both worlds”Ik kañ je verzekeren dat het best hard ging, ik was er bij met m'n TX750 met dubbele schijfrem, in de bergen reed ik die twee er wel uit uiteraard. Bekijk bijlage 1649118
hier bewonderen Italiaanse tankstationbemanning de remmen van de Yamaha.
Maar de rem van de TX750 was echt geweldig, die zaten ook op de racers uit die tijd.De 2 schijven van mijn GT750 doen ook niet veel in vergelijk met de remmerij van mijn andere motoren.
Zeker op mooie dagen kan je daar in het weekend echt genieten van dat oude spul, ik zag daar pas een rode CB72 als nieuw.Zag afgelopen zondag ook nog een CB750 Four met originele Rickman topkuip, beide ongerestaureerd de boulevard afkomen in mijn domicilie.
misschien heb je mijn T500 of TX750 wel staan te bewonderenVroeger als kleine jongen, ik spreek nu over mid jaren 70, stond ik op zondagmiddag altijd bij het semafoor aan begin van de pier mij te vergapen aan de motoren. Was toen een bekende plek om af te spreken blijkbaar. En als ik mazzel had kon ik een ijsje kopen bij die brommer ijscokar!
Remmen moet je ook niet doen Bas,dat is vertraging,gas geven moet jeDe 2 schijven van mijn GT750 doen ook niet veel in vergelijk met de remmerij van mijn andere motoren.
Dit is op het (grote) strand, daar ging ik ook vaak naar toe, maar ik heb het over het semafoor, begin van de pier staat het semafoor, nu staat daar ook restaurant Expo, is een heuveltje met verrekijkers erop, daar parkeerde ook altijd veel motoren voor. Maar ws moet je ik je wel eens gezien hebben!misschien heb je mijn T500 of TX750 wel staan te bewonderen
hier op het plein bij de klok.
Nu haal je alles door elkaar, Rietdijkstraat is in het dorp paar km van strand/pier!!!! (welke toko was dat dan?)Ik heb zelfs nog ruim 3 jaar daar gewerkt in dat inmiddels afgebroken gebouw aan de Rietdijkstraat.
het gebouw waar de hermandad inzat. Met "daar" bedoelde ik HvH. Sorry, ik was niet duidelijk.Nu haal je alles door elkaar, Rietdijkstraat is in het dorp paar km van strand/pier!!!! (welke toko was dat dan?)
In het Noorden ging je na een mooi rondje motorrijden voor de pitsstraat staan bij de TT baan toen dat nog openbare weg was.Ik maakte vroeger meestal in het weekend een rondje,eerst naar HvH waar bij het strand het vaak
vol stond met motoren en daarna naar Scheveningen,was altijd gezellig en geen gezeik van de blauwe rakkers
in die tijd of klagers over herrie,het motorleven was toen nog lekker simpel
In het Noorden ging je na een mooi rondje motorrijden voor de pitsstraat staan bij de TT baan toen dat nog openbare weg was.
Bas,THS?De reden van sluiting heb ik helaas live mogen aanschouwen..
Is absoluut niet leuk twee motoren met 180 plus frontaal te zien gaan.Bas,THS?