welke motor probeerde jou eruit te trekken

een Z750 en een firblade :)

oke, stond bij het stoplicht naast de fireblade en die wou ff sprinten tegen mijn Horzel, denk jaaa, right die ga ik dus niet winnen. toch me verstand op nul gezet en bij groen flink het gas erop gezet, hoor ik naast me een motor uivallen ik kijk in spiegel, fire blade die uitgedonderd was en heel snel een stip werd. hahahaha :P dat deed mij en mijn 600 bij'tje goed :+
 
Sta bij de startboom voor het afraffelen van mijn 402m sprint staat er een gsx-r1000 van bj 2007 naast me.
Boom gaat op groen en ik knal al wheellyend voluit weg en verneder de gsx-r rijder en dat 7x achter elkaar
En dat met mijn ouwe FZR1000. Gast kon gewoon echt niet rijden. Grote chickenshit.
 
een Z750 en een firblade :)

oke, stond bij het stoplicht naast de fireblade en die wou ff sprinten tegen mijn Horzel, denk jaaa, right die ga ik dus niet winnen. toch me verstand op nul gezet en bij groen flink het gas erop gezet, hoor ik naast me een motor uivallen ik kijk in spiegel, fire blade die uitgedonderd was en heel snel een stip werd. hahahaha :P dat deed mij en mijn 600 bij'tje goed :+
_O-
 
Sta bij de startboom voor het afraffelen van mijn 402m sprint staat er een gsx-r1000 van bj 2007 naast me.
Boom gaat op groen en ik knal al wheellyend voluit weg en verneder de gsx-r rijder en dat 7x achter elkaar
En dat met mijn ouwe FZR1000. Gast kon gewoon echt niet rijden. Grote chickenshit.

Stond laatst naast een gast met een oude K100RS.
Trok um er toch mooi ff uit met mijn R1100S.Waarschijnlijk was dat ding opgebouwd uit 2 de hands onderdelen! :Y
Losers die BMW gasten :+
Oh shit mijne is ook een BMW :X
 
Laatst bewerkt:
toch zijn die sprintjes voor de hele snelle motoren best lastig, al die 1000cc ss trekken toch in hun 1e tot de 160, houd dat maar eens goed in het gareel.
dus eigenlijk wel respect voor die F4 tegen de speed tripple.

ach leuke van mijn collega bmwers is dat ze best wel een sprintje willen doen.

zo zag ik dus de eerste 1200LC bij de brug, meer pk's geen partij.

Trok um er toch mooi ff uit met mijn R1100S.
dat is dan ook wel een sport he.
 
Laatst bewerkt:
Met mn ER6 tegen elke willekeurige supersport zijn de eerste meter voor mij en daarna vliegen ze me met een noodgang om de oren :+
 
Nou dat was zomers dagelijkse koek voor me...reed altijd met die grote tandwielen achter :) Had er zelfs aparte achterwielen voor liggen ...anders vreet het banden he :)

Met heel wat motoren geraced...

Van wie verloren ...
Een R1, zo'n snelle had ik nog nooit meegemaakt

Een hayabusa heb ik nooit geprobeerd..leg het toch af denk ik.

Zelfs gewonnen van een b-king..een nieuwe duc

Het geheim zit in ..
je reactievermogen
hoe je zit
Je throttlecontrol.. vol gas is niet altijd de formule (zoals die B-king met zn voorwiel naast me in de lucht achter kwam hahaha)
en nog wat maar dat hou ik lekker voor me :)

dat was het.


De meeste gasten rijden op splinternieuwe powerfietsen en bakken er niks van...


Maar eerlijk gezegd ook mee gestopt met dat stoplicht racen...beetje rustiger geworden...


Krijg er wel weer zin in an :)

hmm ik had nog een groter tandwiel en langere ketting liggen hehehe
 
Laatst bewerkt:
Losers die BMW gasten
Oh shit mijne is ook een BMW
Hee duc :W alles goed?
Heb je alweer een schade bmw K100 in de aanbieding? _O- 8-)
Mijn achterband (van jouw schade K)is alweer bijna op namelijk _O- *O* })
 
dus jij hebt wel drie motoren....

maar voor de rest wel een beetje ongeloofwaardig

Ik geloof er niks van :P

Natuurlijk is het kletskoek,net als dit topic,overigens ;)

let op de :+

geen hayabusa(lelijk hok),maar wel 3 :) fietsen

full


Dit is mijn uitdaging :)

full
 
Laatst bewerkt:
Iets van een jaar geleden een HD ploplop. Geen idee waar hij mee bezig was maar qua lichaamshouding ging hij vol. Echter met een 4 in lijn 600 niet eens boven de 8K toeren uitgekomen. Dus of meneer was een zeer goede toneelspeler of dat ding was echt niet vooruit te branden.

Vorig weekend, tegen een ZX6R 2011. Wist wel van te voren dat ik het eigenlijk niet kon winnen. Inderdaad niet gewonnen maar wel leuk!
 
Een jong ventje met een yamazukie in een zuurstok lollypop pakkie wilde wel even een sprintje trekken. Nou ik denk wel dat ik een kans heb met mijn zelfgebouwde HD ratbike ...... 8-) De uitkomst is vast bekend. :Y
 
Laatst bewerkt:
Een jong ventje met een yamazukie in een zuurstok lollypop pakkie wilde wel even een sprintje trekken. Nou ik denk wel dat ik een kans heb met mijn zelfgebouwde HD radbike ...... 8-) De uitkomst is vast bekend. :Y
Jaja... Grammarpolice is here... Je verhaal wordt zo lastig te geloven :+
 
Een jong ventje met een yamazukie in een zuurstok lollypop pakkie wilde wel even een sprintje trekken. Nou ik denk wel dat ik een kans heb met mijn zelfgebouwde HD radbike ...... 8-) De uitkomst is vast bekend. :Y

legendarisch filmpje is dat toch wel ja :9

Op het moment niet echt heel veel sprintjes( beetje gebrek aan eigen motorfietsen) maar wel zat leuke momenten gehad. in 06 net met een vriend ons rijbewijs gehaald en meteen op vakantie, ik op een Transalp hij op een Gpz 500. Naast elkaar op een breed stuk snelweg ri zwiterserland kijken hoe hard t wel niet kon; om en nabij de de 170 hield t wel op en was het best leuk. De speed wobble van zo'n 21inch voorwiel die daarna volgde was iets minder. Met andere vriend op een eerste model r1 en ik op een rc36 vfr ook wel is lopen sporten in mijn voordeel, maar dat had meer te maken met het feit dat ik iets vaker rijd dan hij.
 
Op de NTV, terug van werk, een t-shirt/korte broek op een R1 bij het stoplicht.
Ik was wat sneller weg waarna hij me snel inhaalde en bij de eerste bocht moest ik heel hard op de rem voor hem.
 
In de stad: scooters. Die laat ik lekker stunten.
Op de ringbaan: TDi-tjes. Gelukkig mogen ze alleen een ecomotive of bluemotion van de baas.
Buiten de stad: af en toe een racemotor of kamikaze-quad. Die krijgen ook alle ruimte van mij.

Boeien....

Overigens zorg ik altijd dat ik juist niet vlak naast, achter of voor iemand zit.
Dat heb je dat 'gedoe' vrijwel nooit.
 
Laatst bewerkt:
Let er nooit zo op, wel een keer een HD-rijder met een meisje van een jaar of 3 (?) achterop.
We stonden bij het stoplicht om naar links te gaan een dijkje op, stoplicht op groen en meneer spurt er vandoor. Ah wel, ik rijd er achteraan het dijkje op.
Eenmaal op het dijkje gaat meneer alle bochten als een slagschip door en ik besluit om hem maar in te halen, het is tenslotte geen theekransje :+

Dat viel niet in goede aarde blijkbaar, eenmaal ingehaald merk ik ineens dat die kerel er alles (maar dan ook echt alles) aan doet om mij weer in te halen :') Volgens mij was hij zelfs vergeten dat er nog een klein hummeltje achterop zat, wat een idioot..
 
nou downsider, jouw ding is ook gewoon mijn ding hoor, maar ik kan me niet inhouden voor een lege snelweg. lijkt me dat jij daar ook last van hebt + jij bent vast erg geoefend in snel optrekken.

racen met zo'n hummeltje achterop is een nogo. zelfs oudere kinderen/personen achterop en 200 rijden is onverantwoord, vind ik dan he, als je ziet hoe die zich moeten vastklampen en er toch bijna afwaaien.
 
Lang geleden stond ik met mijn Suzuki Bandit 600 naast een Yamaha TDM 850. Ik dacht dat ik het wel zou kunnen winnen, en achteraf was ik qua vermogen zelfs een heel klein beetje in het voordeel. Ik kwam er twee stoplichten later achter hoe belangrijk koppel is... |(

Dus maar een duimpje gegeven...
:W

8-)

Ik heb nog nooit iemand gehad die sneller weg was dan ik met mijn TDM900...

Maar voor Hildo ben ik bang......
 
Laatst bewerkt:
Laatst met wat vrienden wezen rijden.. stonden we met allen voor dubbelbaans rechtdoor..
dat wordt dus een sprintje.. de eerste 2 meter waren voor mij.. daarna moest ik het grandioos afleggen.. kan niet anders natuurlijk Bandit tegen 2x R6 en een ZX6...
 
Terug
Bovenaan Onderaan