Niet zo zeer te snel maar wel groot en zwaar en het is onhandig dat er geen buizen frame aanwezig is.Is een K75 nog te snel?
Ik heb nooit met een K75 gereden. Is die zoveel zwaarder dan een Suzuki 850? Dipstick rijdt momenteel met een 850 en een klein bakje er aan(merk weet ik niet). Hij kan er goed mee overweg...en een subframe is niet zoveel als ik bij halflive kijk.Niet zo zeer te snel maar wel groot en zwaar en het is onhandig dat er geen buizen frame aanwezig is.
Een Jawa heeft ook niet veel vermogen, wel meer trekkracht onderin.Dat is wel heel erg licht in vermogen.
Een CB500 tweecilinder is nauwelijks zwaarder in gewicht en heeft voldoende bruikbaar vermogen.
Ik heb nooit met een K75 gereden. Is die zoveel zwaarder dan een Suzuki 850? Dipstick rijdt momenteel met een 850 en een klein bakje er aan(merk weet ik niet). Hij kan er goed mee overweg...en een subframe is niet zoveel als ik bij halflive kijk.
En die is aangepast iddbij mijn Suzuki gs750 is het niet lang heel gebleven. Het frame wel, maar de ophanging van het zijspanwiel niet. Natuurlijk is het afhankelijk van je rijstijl.
Ja hoor, die hebben ook gewoon een wiegframe. Kun je alle kanten mee op.Cb500 is sowieso leuke motor, alleen qua kw boven de 35. Ze zijn in 25kw versies, maar daar ben ik niet zo'n fan van.
Gs500 is ook niet duur, maar weet niet of daar eenvoudig de velorex aan te hangen is.