Welke tijdschriften lezen de brikkers ?

Van die vier, uit welk blad haal je de meeste inspiratie? :)

De Donald Duck natuurlijk!

Maar qua motoren blijft het MotorRijwiel mijn favoriet. Fijne schrijfstijl, afwisselende artikelen en geen Facebook/Twitter & Fluo hesjes geneuzel.


Het enige wat ik me altijd afvraag bij sommige artikelen van Nederlandse motorbladen: hebben die gasten nou echt geen geld voor motorkleding in stijl? Soms zie je journalisten op een tot in de puntjes gerestaureerde klassieker rijden, duidelijk veel moeite gedaan om een mooie locatie te vinden, professionele fotograaf erbij... En dan dragen ze bouwschoenen van de gamma en een spijkerbroek van een knaak.
 
De Donald Duck natuurlijk!

Maar qua motoren blijft het MotorRijwiel mijn favoriet. Fijne schrijfstijl, afwisselende artikelen en geen Facebook/Twitter & Fluo hesjes geneuzel.


Het enige wat ik me altijd afvraag bij sommige artikelen van Nederlandse motorbladen: hebben die gasten nou echt geen geld voor motorkleding in stijl? Soms zie je journalisten op een tot in de puntjes gerestaureerde klassieker rijden, duidelijk veel moeite gedaan om een mooie locatie te vinden, professionele fotograaf erbij... En dan dragen ze bouwschoenen van de gamma en een spijkerbroek van een knaak.

Haha, heel herkenbaar :P

Aan de andere kant, liever zo als dat overdreven 'kijk mij eens jaren 50-cool-vintage-met-plaatjes-op-mien-armen-en-gel-in-mien-haar-en-de-jurk-van-mien-oma-zijn' gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Gister van Sinterklaas "het motorijwiel" gekregen!

Mooie blad! leuke teksten.

Ik zag Johan Koole met zijn XN 85 nog in het blad staan!
 
Al jaren dit blad;


full
 
Ik lees voornamelijk Das Motorrad, Das Motorrrad Classic, MO, PS en der Reitwagen (Oostenrijks).
Kan er natuurlijk mee te maken hebben dat ik in Oostenrijk woon.

Zit er wel aan te denken om een Abo te nemen op Het Motorrijwiel.

Der Reitwagen is een beetje vergelijkbaar met Kicxstart in NL.
Geen idee of dat nu nog leesbaar is, vroeger wel maar vond het op het laatst (zo´n 7 jaar geleden steeds slechter worden)
 
eens eerst was het "anders" dat Kix blaadje..... nu .... :N


lees Classic Racer nu en dit.... nou ja.... ik kijk plaatjes .... :?

full
 
eens eerst was het "anders" dat Kix blaadje..... nu .... :N


lees Classic Racer nu en dit.... nou ja.... ik kijk plaatjes .... :?

[afbeelding]


Nix mis mee.......

Ik heb er hier ook een hoop liggen, van die Japanse bladen bedoel ik.
Lezen kan ik ze, maar begrijp er geen snars van _O-

Was wel een voordeel dat ik 9 jaar bij Arai gewerkt heb, van dit soort bladen kwamen per kilo op de zaak binnen.
Recent eens gekeken wat je moet betalen voor dit soort bladen met een special er in.............

Heuuuuuuu, € 50 is niets
 
Nix mis mee.......

Ik heb er hier ook een hoop liggen, van die Japanse bladen bedoel ik.
Lezen kan ik ze, maar begrijp er geen snars van _O-

Was wel een voordeel dat ik 9 jaar bij Arai gewerkt heb, van dit soort bladen kwamen per kilo op de zaak binnen.
Recent eens gekeken wat je moet betalen voor dit soort bladen met een special er in.............

Heuuuuuuu, € 50 is niets


duur idd .... 30,- in dit geval :X
 
duur idd .... 30,- in dit geval :X


de gemiddelde brikker hier klaagt altijd dat echt oude motoren (Engels etc.) zo duur zijn...en dat ze dus wel Engels uit die jaren zouden willen rijden maar ja "het is niet te betalen".

Zie nu dat er toch wel Japan-liefhebbers met een goed gevulde beurs zijn, 30,- euro voor 1 tijdschrift neerleggen...pfff...dacht dat de Classic Racer al duur was met 8 euro maar ik leef schijnbaar nog in de vorige eeuw... :+ ;)
 
onder "al jaren" versta ik +10 jaar oid...dit blad verschijnt nog niet eens vier jaar.

Ik heb deel 1 hier liggen en dat is nog uit de duitse marken tijdperk.
Of ze zijn ooit opnieuw opgestart dat weet ik niet........
 
Jaa klopt! was ook een artikel over die bijeenkomst dacht ik.

Hophop! nummer 127 maar halen dan!

:P

In het vorige nummer stond inderdaad een Woerden artikel.

En waarom is het altijd zo, dat als daar dan foto's van bij staan, dat ik nooit is een keer mijn motor zie staan ? :( :+
Ik maar piegen en zoeken, maar weer is niks te zien, stomme foto's :(

*gaat straks lekker lezen :)
 
:P

In het vorige nummer stond inderdaad een Woerden artikel.

En waarom is het altijd zo, dat als daar dan foto's van bij staan, dat ik nooit is een keer mijn motor zie staan ? :( :+
Ik maar piegen en zoeken, maar weer is niks te zien, stomme foto's :(

*gaat straks lekker lezen :)


Beste Ed,
Ik ga er, gezien je gebruikersnaam, van uit dat je een Honda CB50J hebt.

Even op laten boren naar minimaal 500cc, dan kom je er zeker in met foto en waarschijnlijk een heel artikel over jouw fiets _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan