Werkeloos (IT)......En nieuwe baan (Motor verkoop)

Je bent wel vet gedumpt hoor... pijnlijk!! maar toch snel weer een baan! Veel plezier ermee en succes!
 
Achhet bevalt me nog steeds dus :)
en ja ik ben dus door de proeftijd heengekomen anders werkte ik er niet meer :P
 
hey! Gefeliciteerd man!

"Aragorn Computers b.v. is een dynamisch bedrijf dat in de afgelopen jaren een snelle groei heeft doorgemaakt en nog steeds groeit. In verband met deze groei hebben wij met regelmaat openstaande vacatures op diverse afdelingen."

Tssss...dat zet tegenwoordig ook iedereen erneer. Dikke bullshit man.

ERG veel succes toegewenst met je nieuwe baan!!!
 
Koekum ik woon inmiddels al bijna 1 jaar in Nuenen bij me vriendin en we hebben gisteren te horen gekregen dat we gaan verhuizen naar geldrop
maar inderdaad iedere dag op de RF op en neer :)
 
He Harley, ik woon 300 meter van aragorn vandaan en werk (parttime) er 20 meter vandaan :)
Wel klote dat je buitengeschopt bent...Ik ken nog wel een aantal lui die bij de aragorn werken (werkten? :? )

in ieder geval veel succes met je nieuwe baan.
 
Ach of het nou de ene of de andere hobby was maakte mij niet uit als ik me ei maar kwijt kan.

en in dit geval kan ik er nog verschillende mensen (heel M-F :P ) mee helpen door de kennis die ik nu heb opgedaan en nog steeds opdoe.

Bij computers lukt dat ook wel maar wordt je door IEDERE debiel die je denkt te kennen gevraagd ff dit of ff zus te doen zonder tegenprestatie.
en ik hoeft echt geen geld of wat dan ook maar als je 4 keer per week 2 tot 4 uurtjes aan iemand anders zijn/haar pc aan het werken bent in je eigen vrije tijd waarin je ook iets voor jezelf had kunnen doen mag ik toch wel iets verwachten, maar nee hoor ze bellen alleen WANEER er iets met de pc is en anders hoor je er niets van '( en dat hing me ook de keel uit. Nu is dat niet meer zo en als er mensen op MF ( of prive ) iets vragen waarop ik denk een antwoord te weten waar ze iets mee kunnen geef ik dat graag en weet ik ook dat dat gewardeerd word dus ik ben nu ook veel gelukkiger :)
 
He Harley als je aan een PC van iemand zit te kloten, voordat je begint zeg je van 'wat schuift het?' :) Ik ken het dat je altijd langs mag gaan als er wat mis is... gewoon geld voor vragen anders rotten ze maar een eind op. Je zit er idd niet voor niets.. hoef echt niet de eerste keer ook wat er voor te hebben, maar moet ik vaak langs of het is een grote klus, ja schuif dan maar wat... het is mijn vrije tijd en alleen de zon komt voor niets op.
 
He Harley als je aan een PC van iemand zit te kloten, voordat je begint zeg je van 'wat schuift het?' :) Ik ken het dat je altijd langs mag gaan als er wat mis is... gewoon geld voor vragen anders rotten ze maar een eind op. Je zit er idd niet voor niets.. hoef echt niet de eerste keer ook wat er voor te hebben, maar moet ik vaak langs of het is een grote klus, ja schuif dan maar wat... het is mijn vrije tijd en alleen de zon komt voor niets op.

Zo heb ik een achternichtje ...

Aardig kind hoor, maar ik had er al 7 jaar niet gesproken , en ze wilde samen met haar vriend een computer gaan kopen en ze had gehoord van mijn moeder dat ik er wel verstand van had, dus of ik haar maar wilde gaan helpen ermee.

Ja lekker , uiteindelijk toch maar gedaan, en na een maand of 4 belde ze weer, of ik een antwoord kon geven over computers ........

Drie maal raden: ze belde op een ongelegen moment en ik zou wel bellen als ik tijd had voor haar (ik moet nog steeds terugbellen }) )
 
Koekum ik woon inmiddels al bijna 1 jaar in Nuenen bij me vriendin en we hebben gisteren te horen gekregen dat we gaan verhuizen naar geldrop
maar inderdaad iedere dag op de RF op en neer :)

Waar ga je wonen dan in Geldrop?? Genoenhuis?

Wel lachen want ik ga half december verhuizen UIT Geldrop naar Son.

Is wel relexed hoor Geldrop. Beetje ingeslapen verhaal en bromsnor nog op de fiets :)
 
Nou nou, van harte gefeliciteerd.
Nu wel uit gaan kijken he, want ze zeggen wel eens die fietst van geluk nog wel eens onder d'n trein. Nou telt dit niet voor motorrijders, maar toch })
uitkijken dus O-)
enne heel veel succes in je nieuwe baan.
 
Nou nou, van harte gefeliciteerd.
Nu wel uit gaan kijken he, want ze zeggen wel eens die fietst van geluk nog wel eens onder d'n trein. Nou telt dit niet voor motorrijders, maar toch })
uitkijken dus O-)
enne heel veel succes in je nieuwe baan.
 
tja over topic schop gesproken..........
Hoe bevalt dit werk?
Wat zijn je bezigheden?

Heeft/weet iemand nog iets dergelijks voor mij?

hondasander@hotmail.com

thanks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan