West-Friesland 3

tja wat dan?

  • ?

    Stemmen: 7 77,8%
  • ehhhh?

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja linda als ik dit zo lees heb je meer voors dan tegens! ik denk dat je dan de keuze makkelijker kan nemen uiteraard, maar zoals ik lees heb je ook problemen gehad met een ex collega (ex-regiomanager). Het zou kunnen dat je daar uiteraard weer problemen mee gaat krijgen? en op je huidige stekkie zal je er denk ik geen last van hebben? Ik zou alles goed afwegen wat betreft de voors en tegens en dan een beslissing nemen die zeker niet te overhaast is! ook al kan je snel weer een andere baan vinden. Maar nooit een baan meer zoals ik je wel is hoor praten als je huidige werkgever.

:+


In ieder geval succes met je keuze.

Hmmm...ja die ex-collega was toen ik er werkte mijn regiomanager, maar dat is ie nu niet meer. Hij is gewoon adviseur en ik kom daar terug als senior adviseur. Eat your heart out }) Als ik het doe zal hij er in ieder geval wel ziek van zijn denk ik *D Last zal ik zeker niet van hem hebben. Dat had ik toen ook niet echt hoor, ik had gewoon schijt aan hem.
De band die ik toen met mijn collega's had (en eigenlijk nog steeds heb) heb ik nu in mijn huidige baan niet en zal ik ook nooit krijgen, want we zien elkaar niet zo heel vaak en al helemaal niet privé of gewoon na het werk een borreltje drinken ofzo. Dat was in mijn vorige baan wel zo en mijn beste vriendin werkt er nog steeds en gaat helemaal uit haar dak als ik weer terug zou komen })
Mijn huidige baan heeft heel veel voordelen, maar ook wel nadelen en dat is met die andere baan ook wel zo, dus de keuze blijft moeilijk. Ik werk nu vanuit huis, wat heel handig is, maar ook heel vervelend kan zijn, want privé en werk lopen soms volledig door elkaar heen. Ik kan ook alleen maar echt werken als de kinderen op school of bij de oppas zijn, want anders word ik gek. Dan kan ik net zo goed even naar kantoor gaan, het is in Den Helder.
Nou ja, ik heb nog even de tijd om alles rustig op een rijtje te zetten, zodat ik geen overhaaste beslissing hoef te nemen. Shit hee, hoe kom ik eigenlijk in godsnaam weer in deze situatie terecht? |(
 
Das je lot. *D

Use it. ;)

Ja, je hebt gelijk. Dit komt dan weer op mijn pad en ik moet er iets mee doen, want het gebeurt toch niet zomaar. Nou, eerst nog maar even een lekker midweekje Centerparcsen maandag *D Eens kijken of het nou wat soepeler gaat met die blauwe plekken op de wildwaterbaan. Het wordt allemaal al wat minder beurs, behalve mijn duim, die is nog pijnlijk.
 
Ja, je hebt gelijk. Dit komt dan weer op mijn pad en ik moet er iets mee doen, want het gebeurt toch niet zomaar. Nou, eerst nog maar even een lekker midweekje Centerparcsen maandag *D Eens kijken of het nou wat soepeler gaat met die blauwe plekken op de wildwaterbaan. Het wordt allemaal al wat minder beurs, behalve mijn duim, die is nog pijnlijk.
Kijk als die ex-baas je echt zo graag wil hebben,dan zal je echt vandaag of morgen niet hoeven beslissen.
Dus je kan effe relaxen en er rustig over nadenken. ;)
Maar idd,het gebeurt niet zomaar,tis gewoon je lot. *D
Ik zou willen dat ik de mogelijkheid had om dergelijke impulsieve beslissingen te kunnen nemen.
Ik wordt er wel eens gek van om alles volgens het boekje te doen.
 
Mensen mazzellllsss ik ben te stappen!

Agos niet te druk over maken joh. alles komt zoals het is en je kan er weinig tegen doen.


Pfff helemaal een serieuse opmerking. :+
 
Kijk als die ex-baas je echt zo graag wil hebben,dan zal je echt vandaag of morgen niet hoeven beslissen.
Dus je kan effe relaxen en er rustig over nadenken. ;)
Maar idd,het gebeurt niet zomaar,tis gewoon je lot. *D
Ik zou willen dat ik de mogelijkheid had om dergelijke impulsieve beslissingen te kunnen nemen.
Ik wordt er wel eens gek van om alles volgens het boekje te doen.

Nee, maar wel voor het einde van de maand, want ik heb twee (kalender-)maanden opzegtermijn. Anders duurt het weer een maand langer allemaal. Een impulsieve beslissing zal het zeker niet worden en ik realiseer me heel goed dat ik bevoorrecht ben ten opzichte van veel anderen. Toch heb ik het zelf bereikt door hard te werken en veel te studeren. Soms is deze baan een ongelooflijke k*tbaan namelijk en veel collega's kunnen daar niet tegen en kappen ermee. Voor mij is het nog steeds een wereldbaan die me op 't lijf is geschreven, dus ik doe er mijn voordeel mee :) Jouw tijd komt ook nog wel :)
 
Nee, maar wel voor het einde van de maand, want ik heb twee (kalender-)maanden opzegtermijn. Anders duurt het weer een maand langer allemaal. Een impulsieve beslissing zal het zeker niet worden en ik realiseer me heel goed dat ik bevoorrecht ben ten opzichte van veel anderen. Toch heb ik het zelf bereikt door hard te werken en veel te studeren. Soms is deze baan een ongelooflijke k*tbaan namelijk en veel collega's kunnen daar niet tegen en kappen ermee. Voor mij is het nog steeds een wereldbaan die me op 't lijf is geschreven, dus ik doe er mijn voordeel mee :) Jouw tijd komt ook nog wel :)
Wat ik je probeer te vertellen is dat een impulsieve beslissing soms wel eens goed is voor je is. ;) Ik geef uiteraard geen garantie daarop.

Ik weet het,mijn tijd komt nog wel,en dus ga ik maandag eens een flink impulsieve beslissing nemen,met risico. ;)
Maar denk wel dat ie goed gaat uitpakken. *D
Je moet ook lef hebben hè! 8-)
 
misschien is het wel een lot in de vorm van het "slechte lot" om te testen of je erin trapt of niet...
wie weet gaat het daarna juist allemaal slechter... kijk maar naar je motorongeluk, wie weet is dat ook wel een "teken" dat je moet uitkijken met de dingen die je doet/gaat doen...






:+
 
misschien is het wel een lot in de vorm van het "slechte lot" om te testen of je erin trapt of niet...
wie weet gaat het daarna juist allemaal slechter... kijk maar naar je motorongeluk, wie weet is dat ook wel een "teken" dat je moet uitkijken met de dingen die je doet/gaat doen...






:+

Tuurlijk joh :+

Mensen bang proberen te maken is zeker één van je favo hobby's hè? }) :+
 
misschien is het wel een lot in de vorm van het "slechte lot" om te testen of je erin trapt of niet...
wie weet gaat het daarna juist allemaal slechter... kijk maar naar je motorongeluk, wie weet is dat ook wel een "teken" dat je moet uitkijken met de dingen die je doet/gaat doen...




:+

:X

 
@Thun, nieuwsgierig aagje ;) tieneneenhalfduizend officiele kmters

hehe, ik wil alles van je weten... behalve je pin code :+ ;) (10500 toch wel... goh goh best veel :) ikke ga voor de 50.000 komende maand *D )

@LadyM, wou dat ik zo'n voorstel van me oude werkgever kreeg :X waar ik nu zit wordt ik heel verdrietig van :X
 
Laatst bewerkt:
even ter info. :9


ZON EN EEN ENKELE BUI
De zon breekt van het noordwesten uit meer door. Eerst komt in het noordoosten nog mist voor en is het in het zuiden bewolkt en valt er soms wat motregen. De mist en wolken lossen op en de zon gaat geregeld schijnen, maar vanmiddag kan er vooral in het binnenland een bui vallen, mogelijk onweert het ook. Het wordt aangenaam met 23 graden. Morgen krijgen we vergelijkbaar weer met slechts een enkele bui. In de nieuwe week neemt de neerslagkans aanzienlijk toe en is het erg wisselvallig.
 
even ter info. :9


ZON EN EEN ENKELE BUI
De zon breekt van het noordwesten uit meer door. Eerst komt in het noordoosten nog mist voor en is het in het zuiden bewolkt en valt er soms wat motregen. De mist en wolken lossen op en de zon gaat geregeld schijnen, maar vanmiddag kan er vooral in het binnenland een bui vallen, mogelijk onweert het ook. Het wordt aangenaam met 23 graden. Morgen krijgen we vergelijkbaar weer met slechts een enkele bui. In de nieuwe week neemt de neerslagkans aanzienlijk toe en is het erg wisselvallig.
Mja, ik werd wakker en de zon scheen de kamer in. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan