Wie gaan er mee naar de Eifel 2-8

Motorbunnie

Die hard MF'er
4 mei 2013
650
0
Hoofddorp
Arti en Motorbunnie gaan met vrijdagochtend 2-8 naar de Eifel en komen zondag 4-8 weer terug!

Het lijkt ons leuk om met een paar motoren meer te gaan, dus geen grote groep, maximaal 6 personen om het een beetje overzichtelijk te houden. Het is de bedoeling om rustig rond te touren, en regelmatig te stoppen om ook wat vd omgeving te zien.
Programma 2/8: in de ochtend richting hotel, grotendeels over de A2, daarna toeristische route naar hotel. 3/8 rondrit in de eifel (we moeten nog een route uitzetten, suggesties welkom) 4/8 terug naar huis ook weer deels over toeristische route.

Dus wie hebben zin om ie gaan er mee??? :] Kosten hotel 146 euro, (op basis van 1 pers. kamer)

zie link http://www.voordeeluitjes.nl/Location/View/Name/969_Hotel Zum Alten Brauhaus#Information

Als je mee wilt, moet je zelf boeken via voordeeluitjes.nl. interesse? Stuur mij dan VOOR dat je het hotel boekt een persoonlijk bericht en kijk ik of je gezien de grootte vd groep meekan.

Als dit lukt spreken we af waar en hoe laat en waar we elkaar op 2-8 ontmoeten, dit zal ergens langs de route vanuit Amsterdam naar Maastricht (A2) zijn maar als je deze afspraak niet kunt halen kan je ook direct naar het hotel komen.

Dit is geen georganiseerde reis, gewoon een spontane aktie en natuurlijk geheel vrijblijvend en voor eigen risico.

Gr Hans
 
Laatst bewerkt:
ik zit er met 6 man van het Thundercatforum sowieso dat weekend: Hotel Maas.
Zie je daar!
 
Hey Miss N, dat is ook toevallig dat jullie ook in die buurt zitten. Maar de Eifel is groot dus de kans dat we elkaar tegen komen is niet zo groot, of we moeten iets afspreken. Veel plezier, en hopelijk hebben we goed weer. Gr hans
 
Bij deze de route welke we vrijdag willen rijden naar het Hotel toe.
full

full


Routes voor de zaterdag zijn grotendeels kant en klaar, alleen nog even aanpassen zodat deze van en naar het hotel gaan. (en nog even verder perfectioneren :P)
 
Ben benieuwd of er interesse is.
hallo Hans.
wil toch ff 'n beeld hebben van jullie rijstijl/tempo/km per dag.
ben benieuwd hoe groot of nog beter hoe klein de groep is.
rijden jullie of een van jullie met navigatie over de kleine stuur weggetjes.?
bv tot de grens snelweg en daarna binnendoor
rijden jullie door in de regen( ik wel), weersverwachting ziet er goed uit btw.
ik kan tijd vrij maken en heb wel zin hierin.

ik lees het wel.
Jan
 
Hoi Jan,

Ik weet niet wanneer Hans reageert, dus ik neem de vrijheid om alvast jouw vragen te beantwoorden.

Onze rijstijl zal relaxed en rustig aan zijn, dus ik hoop dat je je daar in kunt vinden.
Verder willen we op de zaterdag zo'n 250 a 300 km gaan rijden, voornamelijk via de binnendoor wegen. Heen rijden we tot aan de grens over de snelweg en duiken we daarna lekker binnendoor, terug via een andere route ook binnendoor tot aan de NL grens. Zowel Hans als ik rijden met Navigatie en tot op heden is de groep 3 man klein.
Het weer ziet er inderdaad wel goed uit, maar we zijn niet van plan om ons tegen te laten houden door wat regen.

Ik zou zeggen, stuur Hans even een pb-tje.

Gr,

Michel
 
hen net ff op de site gekeken, en lees ik het goed in de eerste post..€ 146.- voor twee nachten op basis half pension. wordt dan mijn duurste overnachting ever..!!

Jan
ps met 4 pers moet het toch mogelijk zijn met 2 man op n kamer?
scheelt toch toeslag van € 15.- per nacht..
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jan,

Ja je leest het goed 146 euries, op het moment van boeken was dat bij ons nog niet bekend, en aangezien we al meerdere hotels hadden benaderd maar deze allen al vol waren hebben we het er maar bij gelaten. Ik had zelf ook al voorgesteld om een kamer te delen, maar Hans slaapt liever alleen op een kamer.

Wil je me laten weten of je nog interesse hebt om mee te gaan? Dan neem ik namelijk contact op met het hotel en dan zal ik vragen of we samen op een kamer kunnen.

We vertrekken vrijdagochtend om 9 uur vanuit Hoofddorp.

Gr
Michel
 
Hoi Jan,

Ja je leest het goed 146 euries, op het moment van boeken was dat bij ons nog niet bekend, en aangezien we al meerdere hotels hadden benaderd maar deze allen al vol waren hebben we het er maar bij gelaten. Ik had zelf ook al voorgesteld om een kamer te delen, maar Hans slaapt liever alleen op een kamer.

Wil je me laten weten of je nog interesse hebt om mee te gaan? Dan neem ik namelijk contact op met het hotel en dan zal ik vragen of we samen op een kamer kunnen.

We vertrekken vrijdagochtend om 9 uur vanuit Hoofddorp.

Gr
Michel
hee Michel.
Ja ik wil wel mee met jullie.
als je de kamer kan regelen, heel graag.
mail me dan ff je adres en 06 nr dan kom ik die kant op.
ik ben n vroege vogel dus als je eerder als 09.00 wilt vertrekken ook prima.

hep er zin in..

ps zijn we dan met drie man.?
hans in n eentje en wij in tweetje..
 
Hee Jan, leuk dat je meekan, maar Arti en ik zijn beiden gsxf rijders dus het is ik en Arti met z'n tweeën en jij in je eentje :-) goed niews voor jou tommy1985 gaat ook mee, dus heb je ook een maatje.... We gaan dus met z'n viertjes. Tot vrijdag. Gr hans
 
Hee Jan, leuk dat je meekan, maar Arti en ik zijn beiden gsxf rijders dus het is ik en Arti met z'n tweeën en jij in je eentje :-) goed niews voor jou tommy1985 gaat ook mee, dus heb je ook een maatje.... We gaan dus met z'n viertjes. Tot vrijdag. Gr hans
Haa Hans. goed te lezen dat jij het ook leuk vind.
dat eentje en tweetje sloeg natuurlijk op de kamers..maar dat wist je wel..hihi.

lees dat jij uit Hoofddorp komt, bij mij om de hoek dus..
stuur je adres en eventueel je 06 door per mail dan zie ik jullie daar.

Jan
 
Jaaa hier begint het al aardig te kriebelen!!
Ik heb er zin in :] :] :]
Zoals het er nu uitziet hebben we het weer ook mee! 8-)

Tot Vrijdag!!!! *O* *O* *O*
 
Jan, ik ga morgen bellen naar het hotel en laat het je zo snel mogelijk weten. (ik verwacht niet dat ze het een probleem zullen vinden).
Kun je trouwens de functie aan zetten dat je prive berichten kunt ontvangen? Ik kan je nu namelijk geen prive bericht sturen.

We vertrekken Vrijdag om 9:00 vanaf de Mc Donalds in Hoofddorp!

Zoals het er nu uitziet hebben we het weer ook mee! 8-)

Ga er maar van uit dat het zweten wordt onderweg! })
Gezien beide mogelijke routes voor de zaterdag langs een vulkaanmeer gaan lijkt het me verstandig als jullie ook je zwembroek mee nemen. Dan kunnen we onder weg namelijk even afkoelen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Atri
je kan me mailen, zie profiel.
gaan jullie bewust 09.00 weg.? (uitslapen of laat werken) hoe eerder we vertrekken hoe eerder we
in de speeltuin zijn...

zondag 09.00..!!! grapje zeker

Jan
 
Ik en Hans vinden 9 uur wel een mooie tijd, het is toch een soort van mini vakantie :Y
Ik ga je zo even een mail sturen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit in hotel Sonneblick www.moselhotel-sonnenblick.de komend weekend en vertrek vrijdagochtend vanaf de benzinepomp bij de Coentunnel om 7 uur ( vlak bij jullie start plaats en je rijd er langs Arty als je via de Coentunnel naar Hoofddorp rijd vanuit Uitgeest ( mijn geborte dorp :Y ) )
Word erg warm vrijdag dus we willen zo veel mogelijk morgens rijden ivm de hitte
( tip : probeer 2/3 van de route voor het middag eten te rijden dan kan je middags rustiger aan doen als je minder geconcentreerd bent )
Rij naar Venlo en net over de grens heb ik een binnendoor route gemaakt naar het hotel van ff 300 Km met lekker veel bochtjes :+
Voor zaterdag heb ik de 1000 bochten rit liggen die ik in 2 lengtes heb gemaakt
Een kleine rit van 250 Km en een grotere van 350 Km
Wij rijden de lange route
Voor de terug weg heb ik ook een route die paralel loopt aan de heen route maar met weer andere bochtjes er in
Als iemand de route wilt zien/gebruiken kan je hem hier ophalen naar Sonnenblick
https://dl.dropboxusercontent.com/u/16515129/Hotel Sonnenblick 3 dagen Eifel inc rond rit .rar

En deze is aangepast naar jullie Hotel Zum Alten Brauhaus
De lengtes zijn iets anders ivm de aanpassingen die ik er in heb moeten maken maar dat zie je vanzelf wel
https://dl.dropboxusercontent.com/u...eifel-1000-bochten-route-verlengd-v2014.1.rar
Misschien leuk om er ff naar te kijken ;)

Niet altijd beschikbaar want ik haal hem met de tijd weer van de server af

Je moet hem wel ff uitpakken want het is een rar bestand ( nee er zit geen virus in anders scan je hem maar voor je hem uit pakt )

Ik hoop dat jullie lekker weer hebben
Dan heb ik het ook :+

EricsHotelZumAltenBrauhauseifel-1000-bochten-route-verlengd-v20141_zpsd572ad64.jpg


Je komt ook halverwege langs ons motor hotel in Lutz
En misschien zien we elkaar onderweg :] :] :] :]

:W
 
Laatst bewerkt:
:W :W

De routes voor heen en om daar te rijden hebben we al klaar liggen (met aanpassingen en gaan we niet meer aanpassen (een daarvan is de 1000 bochten route). Toch bedankt voor het plaatsen van de links!

Als ik naar Hoofddorp rijdt dan zal ik niet via de Coentunnel rijden, want dat is een stuk om. Ik "knal" vrijdag ochtend lekker over de A9 heen :).
Mogelijk zullen we nog wel wat eerder vertrekken in verband met de verwachtte warmte.
 
Oké :)

Eerder vertrekken doe je goed ;)
Dacht misschien willen jullie met ons 2 oprijden
Dan buigt jullie route vanzelf af naar jullie hotel en wij gaan nog ff een stukje verder
Die A2 heb ik nu wel gezien de laatste tijd en snelweg probeer ik zoveel mogelijk te vermijden vandaar dat ik over Venlo ga
Dat maar eens proberen of het bevalt om vanaf daar de route te starten

De 1000 Bochten route is de laatste versie daar van met de grote en kleine route
Kan je onderweg wisselen als je het zat bent of wat laat bvb

3 weken terug nog de Freak Rally gereden in 1 x ( http://www.mmc72.nl/freak/freak.asp )
Moest ook weer over de A2 naar Heerlen waar de route starten en weer terug
Route was 550 Km binnendoor
Ging om half 6 rijden en was half 10 avonds weer terug met 1039 Km op de teller :]

GTR1400bochtje_zpsf52c39a5.jpg


Als je hem ziet gaan ben ik dat :Y

Veel plezier komend weekend :W
 
Laatst bewerkt:
In verband met de verwachte warmte gaan we een uur eerder vanuit Hoofddorp vertrekken, dus om 8.00 i.p.v. 9.00 Tommy1985 is ook een uur eerder bij Deil dus om 9.00 i.p.v. om 10.00.

Laat het feest maar beginnen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan