Wie gaat er naar de TT?

Ga je naar de TT en voor hoelang?

  • alleen de wedstrijd dag

    Stemmen: 76 63,3%
  • het hele weekeind

    Stemmen: 35 29,2%
  • alleen de trainigen

    Stemmen: 7 5,8%
  • ga niet ivm strengere regels zoals geen eigen drinken

    Stemmen: 2 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Ik ga naar de traningen op Donderdag *D en Vrijdag *D ,bevalt mij veel beter dan de Zaterdag.
 
ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die motorliefhebber zijn en niet naar de TT gaan. Zo'n happening is toch met helemaal niets te vergelijken. Elk jaar weer de koude rillingen als de 500 og GP1 na de eerste ronde met z'n allen op GT afknallen. Daar denk ik nog weken aan. Helemaal te gek en ik wil het voor geen goud missen.
 
Ik ga ook op zaterdag, met nog een stel kennissen en Motor forummers!
Met de motor natuurlijk!!


Weten jullie hoe het zet met de garderobe op de TT-Assen??

Ik zie het al voor me! 30 graden met je pakkie aan en je helm in de armen!!

Gaarne reactie

Groeten Cinque
 
Ik ben niet zo'n campinggast dus ik ga lekker in een hotelletje. Van der Valk te Spier (20 km onder assen). Kvond het vorig jaar een beetje ver rijden voor de races en kwil de kwalificaties ook zien.

Wat is er op vrijdagavond eigenlijk te doen? Zijn er nog hot-spots qua feesten? Of is het gewoon het centrum van Assen in (HAHAHAHA, Assen centrum!!!! :) ) en zien waar het schip strand?

Misschien nog een MF-meeting in een kroeg.

Zaterdag na de races rijden we lekker naar het hotel toe, pakken we de spullen en rijden we lekker door naar huis. Vonden we vorig jaar wel lekker.

P.S. Strubbentribune bovenin. Vorig jaar zaten we bij de gt bocht. Maar dat was al uitverkocht.
 
Familie in Assen, logeren daar, en nemen de fiets naar het circuit (de trapfies dan he)
Ben er vrijdagmiddag al
 
Ikke ga ook.. :Y

Het hele weekeinde.. :Y

Samen met allemaal ouwe kerels.. :9

Wordt één weekend van zuipen zuipen en zuipen.. En motors kijken natuurlijk.. 8-) :9~ *O* _O- _O-

Hahaha.. Wordt lachuhhh..
 
Terug
Bovenaan Onderaan