Wie gaat er naar de TT?

Ga je naar de TT en voor hoelang?

  • alleen de wedstrijd dag

    Stemmen: 76 63,3%
  • het hele weekeind

    Stemmen: 35 29,2%
  • alleen de trainigen

    Stemmen: 7 5,8%
  • ga niet ivm strengere regels zoals geen eigen drinken

    Stemmen: 2 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Natuurlijk ga ik dit jaar weer!! Maar tegenwoordig is het leukste van de TT het naar huis rijden. Al de mensen langs de weg die staan te kijken. TOP!!
Op het cicuit zelf is het tegenwoordig alleen een hoop gezeik. Is wel een anders geweest.
 
K ga al voor de 24e keer. We zitten in de kniebocht. Assen TT is elk jaar iets waar ik naar toe leef! Niet alleen de race maar ook alles wat er omheen gebeurt. Idd ook het naar huis rijden en al die mensen die staan te kijken en vaak zwaaien. leuk hoor
 
Ik ga voor t eerst naar de TT, wie heeft er tips|????? Kaartjes zijn 35 euro, maar ik dacht dat het alleen zondag is blijkt van nt kan je de andere dagen er ook in met hetzelfde kaartje??? En hebben jullie nog een voorkeur, een goed plekje op het circuit????

Dank u
 
Zulle wij (ALLE STRUBBEN-MF'ers) ff dezelfde hoed opzetten ofzo, of even een soort van "ha-van-hem-kun-je-zien-dat-hij-van-het-MF-is" idee hebben om elkaar een beetje te herkennen. (Nee we hoeven natuurlijk niet allemaal met een MF sticker op ons voorhoofd te lopen)
ideetje???
 
Aan de hand van m'n algehele toestand na de TT-nacht beslis ik nog wel of ik de moeite zal nemen om naar de baan te gaan. Is toch zeker wel 10 minuten fietsen :P

Op tv zie je het toch beter :X
 
Tuurlijk man vet feest *D
vrijdag morgen aanwezig.lekker zuipuh trouwens ook de strubben met
6 andere wausen.
c ya there.
 
heel MF op de motor in assen.. :9 ik kijk er nu al naar uit...
me zoveel mogelijk vergapen aan alle motoren *D (en MF-stickertjes tellen.. :P )
k ga niet naar de races, maarwel beide nachten in..
 
Weet iemand de nieuwe regels kwa bezoek.

Wat mag er niet meer.
Je mag geen alcoholische dranken zelf meer meenemen maar voor de rest.

Waar kan ik dat vinden.
 
Degenen die langer als 1 dag naar de TT gaan, waar kamperen jullie? Ik zit al jaren altijd op de Witter Zomer camping en ga natuurlijk elke avond naar de "weitjes" bij Jan en Bertha, de Vledder, de Haar etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan