Meepmeep
Rookie
Elmow het klopt inderdaad dat als je de klep er tussenuit gehaald hebt
dat hij anders gaat lopen.
Sowieso gaat hij een beetje onregelmatig stationair lopen,(niet dat hij nou afslaat)
maar wel dat het mooie strakke vaste toerental er een beetje uit is.
Ik vind dat op zich geen probleem,verder kun je wel merken dat bij een laag toeretal bv.bij het nemen van bochten in de stad het gas wat minder vloeiend gaat.
Daar bedoel ik mee als je gas geeft het net lijkt of er 1 seconden niks gebeurt en dan pakt ie hem plotseling op.Maar dat is bij 15 a 20 km p.uur.
Maar verder loopt hij prima ik heb er ook mee op Spa gereden en bij hoge toerentallen loopt hij perfect.
Ik was vorig jaar van plan een Dynojet kit er op te zetten om het probleem op te lossen maar het schijnt dat je dmv een relais te plaatsen of zoiets dergelijks het ook op kunt lossen dit werd me verteld door jongens die in de racerij met 1000's rijden.
Maar vraag me niet waar je dat moet monteren daar heb ik geen helaas geen verstand van.
dat hij anders gaat lopen.
Sowieso gaat hij een beetje onregelmatig stationair lopen,(niet dat hij nou afslaat)
maar wel dat het mooie strakke vaste toerental er een beetje uit is.
Ik vind dat op zich geen probleem,verder kun je wel merken dat bij een laag toeretal bv.bij het nemen van bochten in de stad het gas wat minder vloeiend gaat.
Daar bedoel ik mee als je gas geeft het net lijkt of er 1 seconden niks gebeurt en dan pakt ie hem plotseling op.Maar dat is bij 15 a 20 km p.uur.
Maar verder loopt hij prima ik heb er ook mee op Spa gereden en bij hoge toerentallen loopt hij perfect.
Ik was vorig jaar van plan een Dynojet kit er op te zetten om het probleem op te lossen maar het schijnt dat je dmv een relais te plaatsen of zoiets dergelijks het ook op kunt lossen dit werd me verteld door jongens die in de racerij met 1000's rijden.
Maar vraag me niet waar je dat moet monteren daar heb ik geen helaas geen verstand van.