Wie is er eerder!

De 20 minuten voor een tankbeurt heb ik natuurlijk ruim aangehouden.
Het kan natuurlijk altijd sneller, maar vergeet de wachtrij bij de kassa niet. -O-

Leuke bijkomstigheid tegenwoordig bij benzinepompen is de uitgebreide supermarkt waar je bijna alles kan kopen. Dus wat doen de meeste automobilisten............tanken, shoppen en dan pas afrekenen. :( Op je dooie akkertje naar de auto terug waar een ernstig zwetende motorrijder staat te wachten om een beetje peut te mogen tanken. Rustig de boodschappen in de auto. Kinderen erin en gordels vast. Vervolgens starten en uiterst rustig wegrijden. :W Motorrijder is aan de beurt en vervolgens ben je ...................minuten verder voordat je weer goed en wel op je motor zit. :]
 
Waarom zou je er überhaupt een Top Gear uitdaging van maken, lekker boeiend wie er als eerste aankomt.

Gewoon aangrijpen zo'n prachtidee van je vrouw.

Zou willen dat de mijne met een dergelijk idee kwam. :+
 
Waarom zou je er überhaupt een Top Gear uitdaging van maken, lekker boeiend wie er als eerste aankomt.

Gewoon aangrijpen zo'n prachtidee van je vrouw.

Zou willen dat de mijne met een dergelijk idee kwam. :+


Ik wil er helemaal geen wedstrijd van maken, ik maakte alleen de vergelijking met Top Gear.
Inderdaad...........lekker boeiend. Als je maar lol hebt. *O*
 
Waarom zou je er überhaupt een Top Gear uitdaging van maken, lekker boeiend wie er als eerste aankomt.

Gewoon aangrijpen zo'n prachtidee van je vrouw.

Zou willen dat de mijne met een dergelijk idee kwam. :+
en dan stiekem naar een ander land gaan
lekker 3 weken zonder vrouw *O*
 
Tja.. heb toch altijd het gevoel dat ze van te voren al weten wie er wint en overdeven reageren zodat het later gemonteerd wordt alsof het 10 seconde scheelde

Uiteraard, half Top Gear is in scene gezet, die mooie scene's schieten ze niet on the go. Gewoon net doen of je dat niet begrijpt dan heb je er meer plezier van.
 
een motor met kuip, dan kun je toch zonder veel inspanning 160-170 cruisen :? Boven 200 wordt het inspannend, maar eerder niet (althans niet voor mij).
 
een motor met kuip, dan kun je toch zonder veel inspanning 160-170 cruisen :? Boven 200 wordt het inspannend, maar eerder niet (althans niet voor mij).

Denk dat rijwind niet het probleem is. Meer de linksklevende nederlander en de sterke arm
 
Denk dat rijwind niet het probleem is. Meer de linksklevende nederlander en de sterke arm
:^

vooral die eerste, al dan niet voorzien van een tot rijdend huis omgebouwde aanhangwagen. Volgeladen met 100Kg hollandse kleitrappers / bintjes en 50 Kg Kanis en Gunnink...... |(
 
Bedankt voor alle jullie reacties............zal tegen mijn vriendin zeggen dat ze de spullen vast klaar zet en stuur mijn vrouw de andere richting uit *O* .Rare jongens die motorrijders.... Alle gekheid op een stokje :) Mocht het doorgaan horen jullie wel hoe het gegaan is.

Nashledanou!

Loulou
 
Toch denk ik dat het soort motor ook heel erg meespeelt.

Op mijn BMW K75RT is twee uur rijden, een kwartiertje rust een dag lang goed te doen. Ook als je na een dag rijden en een overnachting in een hotel de volgende dag weer zo'n stukje moet rijden. Als je achter die motor aan moet rijden, kan je het met een kleine auto vergeten. Die is na een paar kilometer uit het zicht verdwenen en zie je pas op de camping in Zuid Spanje weer terug.
Ik heb echter vroeger een kleine fabrieks-chopper gehad (een Suzuki Savage) en daarmee had je na 100 km het motorrijden voor die dag wel weer gehad. Voor mijzelf was het zelfs zo dat ik na een flinke toertocht van een paar honderd kilometer meer dan een week stevige last van mijn rug had. Dat wordt dus alleen vakantie houden en op de terugweg de motorrijder bij de fysio ophalen.
De Suzuki GS500 is een tussen-in motor, na een dikke vier tot zes uur is het wel weer leuk geweest, dan gaat het trillen en de kikkerhouding opspelen. Vooral de kramp in de benen gaat dan erg vervelend worden. Voor die motor zal het verhaaltje opgaan dat bij vakantieadressen dichtbij de motor sneller is en bij vakantieadressen verderop de auto.


En natuurlijk, tegen automobilisten die voor de deur de baksteen op het gaspedaal leggen en in St Tropez pas de baksteen weer optillen.... dan legt de motorrijder het altijd af. Dan gaat de aktieradius meespelen en daarmee wint de auto dik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan