Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het verschil met de situatie is echter dat motor R niet linksaf wou slaan maar wilde keren, als ik het goed gelezen heb. En keren op de weg is wel een bijzondere verrichting.Jongens, jongens, en
meisjes meisjes. (zucht)
Hoe zijn jullie ooit geslaagd voor de theorie?
Het links of rechts aflaan is geen bijzondere manoeuvre, dat is b.v. wegrijden, achteruit rijden, inrit inrijden, uitrit uitrijden, van rijstrook wisselen, enz.
Het inhalen op een kruispunt is gewoon toegestaan. Het mag niet vlak voor of op een zebrapad of als het door verkeerstekens is verboden.
Voorsorteren op een normale tweebaansweg zonder voorsorteerstroken is niet verplicht, het mag, maar hoeft niet.
Kennelijk heeft nog lang niet iedereen mijn verkeersquiz gedaan.
Ja, doortoedoen van verzekeringsmaatschappijen. Onedrling afspraken maken en bluffen en elkaar aftroefen waar je als benadeelde dus de dupe van word.Op donderdag 17 april 2003 08:04 schreef suzuki gsx600f het volgende:Praktijk blijkt toch vaak anders uit te pakken als in 1e oogopslag lijkt.
Er zijn zat gevallen waar het toch anders uitpakte.
Of Baksteen maak jij alleen 100% duidelijke aanrijdingen mee?
Deze eer komt geheel jou toeOp donderdag 17 april 2003 08:55 schreef PanRider het volgende:Leg jij het uit Baksteen of zal ik maar eens een poging wagen.
t/m
Geef je verstand de voorrang!
als je goed had gelezen had je gelezen dat de bestuurder links af sloeg om op de onverharde weg(de linkse dus) wilde kerenOp donderdag 17 april 2003 09:54 schreef edraket het volgende:Het verschil met de situatie is echter dat motor R niet linksaf wou slaan maar wilde keren, als ik het goed gelezen heb. En keren op de weg is wel een bijzondere verrichting.