Wie is er lid van een motorclub?

Ben je lid van een motorclub?

  • motortoerclub

    Stemmen: 20 14,7%
  • merk / typeclub

    Stemmen: 38 27,9%
  • beide

    Stemmen: 6 4,4%
  • sleutelclub

    Stemmen: 0 0,0%
  • raceclub

    Stemmen: 1 0,7%
  • combinatie van boven

    Stemmen: 7 5,1%
  • naaiclub

    Stemmen: 3 2,2%
  • geen

    Stemmen: 61 44,9%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Op zondag 24 augustus 2003 12:05 schreef Niels het volgende:Ja een hele enge 50+ club , lijkt de Vmaxclub wel :+
:+ , maare ...hoe kom jij nou bij een 50+club terecht, moet je toch echt nog ff doorgroeien hoor ;)

Trouwens, was jij ook niet lid van de Vrijmetselaars???????????


[me] Oh nee.................je bent vrij en je bent aan het metselen........is vast iets anders O-) [/me]
 
Tering, weer ff niet op zitten letten.

Je naam doet me toch denken aan een "vereniging" in IJsselstein. Voorheen clubhuis van de Savage Skulls.... :?
Nee, dat ben ik.


Op zaterdag 23 augustus 2003 10:16 schreef NitroMax het volgende:Nope, dat is "de Highlander", niet "Highlander" !
Bedankt dat je me ff waarneemt als ik niet oplet. :)


Op zaterdag 23 augustus 2003 10:23 schreef Soulman het volgende:vroeg me al af wie het was.......
heb er wel leuke feestjes gehad :) en nu af en toe een dartje gooien 8-)
Nu begin ik me ook af te vragen wie jij dan bent en of ik je wel eens heb gezien.


Op zaterdag 23 augustus 2003 10:28 schreef NitroMax het volgende:"de Highlander" is Johan, op deze foto rechts ( links ben ikzelf ):
Aaarghhh, ik op een foto.


Op zaterdag 23 augustus 2003 10:39 schreef Soulman het volgende:Zat toevallig van de week met "Koetje" te praten wie "de Highlander"zou zijn. NitroMax kende hij wel :)
Koetje kent mij echt wel. 8-)


Op zaterdag 23 augustus 2003 15:32 schreef NitroMax het volgende:En wie is "Koetje" dan ?
Dat is een magere kale die Cora geen lieve meid vond. Zijn pleegdochter mocht geen piercing omdat ze te jong was en haar echte ouders er niet bij waren.
Vond hij niet leuk van Cora.

Op dinsdag 26 augustus 2003 15:30 schreef Highlander het volgende:Ik ben een vrouwtje: Highlander.
'De' Highlander is een man.
En jij was net iets eerder met de nickname :( zodat ik nu altijd het woordje De moet intypen. Wanneer neem je een keer een andere nick ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben lid van de Eindhovense Studenten Motor Club (ESMC) 'de Asfalthappertjes'. Dit is 1 van de 3 nederlandse studenten motorclubs en voegt toch wel een boel toe aan het motorrijden (en "studeren" :P ). Supergave weekendjes weg en af en toe leuke toerritjes en andere activiteiten maken inderdaad van een individualistische hobby een wat socialere en dat bevalt me uitstekend. Verder ben ik nog lid van de, ja ook deze naam heb ik niet verzonnen: 'ValkyrieRidersCruiserClubBenelux' omdat het gewoon ontzettend gaaf is om af en toe veel van die Valkyries bij elkaar te zien. Bij die club gaat het me ook vrijwel niet om het sociale aspect.
 
Oh ja, ik heb maar op de combinatie gestemd.
Highlands is niet merkentrouw, maar we rijden ook niet zoveel dat ik het een toerclub zou noemen. Ouwe brikken zijn er genoeg, maar sleutelen doen we alleen als het noodzakelijk is.
Ik noem het altijd gewoon een kroeg waar veel motorliefhebbers komen.
 
ehm nee, ikke niet doe al bestuur en training geven bij een volleybalclub, en dan ook nog een vriendin, dat vind ik wel genoeg. Bij de volleybalver zijn trouwens mensen zat met een motor, dus hebben we minstens een keer per jaar een toertoch.... 8-)
 
[...]
En jij was net iets eerder met de nickname :( zodat ik nu altijd het woordje De moet intypen. Wanneer neem je een keer een andere nick ;)
[/quote]

NOOIT! :9
 
ehm.... is allemaal nogal een HEEL ander type motor toch? *D

we zijn weer lekker offtopic bezig overigens.
 
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:05 schreef De Highlander het volgende:
Bedankt dat je me ff waarneemt als ik niet oplet. :)
Graag gedaan ;)


Dat is een magere kale die Cora geen lieve meid vond. Zijn pleegdochter mocht geen piercing omdat ze te jong was en haar echte ouders er niet bij waren.
Vond hij niet leuk van Cora.
Lekker belangrijk, we houden ons gewoon aan de regels, blijven we gewoon open :P

[off-topic, maar toch ff vertellen]
Dat verhaal moet Cora wel 10 X per dag vertellen, kind kwaad, ouders over de zeik omdat het kind niet krijgt wat het wil en dus krijgen de ouders gelazer thuis ( de wet thuis wordt blijkbaar tegenwoordig door het kind voorgeschreven ) en later met hangende pootjes terugkomen omdat ze zich later toch gerealiseerd hebben dat die hele wet gemaakt is om hun kinderen te beschermen tegen "thuisprutsers" ![/off-topic, maar toch ff vertellen]
 
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:05 schreef De Highlander het volgende:Nu begin ik me ook af te vragen wie jij dan bent en of ik je wel eens heb gezien.

Hmm, Kees(niet van de Skulls), Koe, Tjeerd(RIP) en ik zijn vrienden. In de tijd van de Skulls vroeg Tjeerd ons vaak voor de feestjes enzo. Laatste feest waar ik was was Haloween.

En voor de zomer zo'n darttoernooitje op de vrijdag.

Verder kende ik al van buiten de club, jongens als Klumpie, Adje en Cari.
 
Lid van een BMW motorclub *D
Een echte merken club dus, alleen maar Beemers 8-)
Veel dezelfde motoren, maar met een veelvoud aan type berijders.
 
Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk, we houden ons gewoon aan de regels, blijven we gewoon open :P

[off-topic, maar toch ff vertellen]
Dat verhaal moet Cora wel 10 X per dag vertellen, kind kwaad, ouders over de zeik omdat het kind niet krijgt wat het wil en dus krijgen de ouders gelazer thuis ( de wet thuis wordt blijkbaar tegenwoordig door het kind voorgeschreven ) en later met hangende pootjes terugkomen omdat ze zich later toch gerealiseerd hebben dat die hele wet gemaakt is om hun kinderen te beschermen tegen "thuisprutsers" ![/off-topic, maar toch ff vertellen]

Snap ik wel hoor. Ik heb Cora 1 keer gesproken en toen kwam dit verhaal ook ter sprake. Je kon wel merken dat ze met dit probleem vaak te maken heeft, en dat soort mensen een beetje zat is.
Begrijpelijk.
Maar goed, koetje vond dat niet zo leuk. Maakt verder niet uit voor hem ook hoor, maar het schoot me te binnen toen jij vroeg wie koetje was.

En wie het nu is? Tjaa, als je nog eens langskomt dan zal ik hem aanwijzen. Ander kan ik het ook moeilijk uitleggen. Dus hou het voorlopig maar ff op de uitleg van Ralfie.
Hij heeft trouwens wel een beetje het postuur van Ralfie. ;)
 
Wat is er mis met JEHOVA's........... :+ ............

Die hebben wel stevige ssterke voeten trouwens....... :P :9 .....


Met JEHOVA's is niks mis mee zolang ze maar niet op zondagmorgen bij mij aan de deurbel staan te trekken....om de leer van christus te brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan