Wie komt er de 23e?

ik weet he tnog zo niet, moet goed weer zijn anders kom ik misschien met de chevy
of anders met de broemer als het te doen is
(of helemaal niet )
 
getverjesses.....dan kom ik nie hoor :(


(tenzij mevrouw Jameson ook komt :+ )
Je bedoelt toch niet:

bluemovie.jpg
 
Als je miss Jameson uit de fles bedoelt: die hebben we wel.

Voor diegene die het nog niet weten:
het is een feestje voor bezoekers van Motor-Forum.nl Het is geheel vrijwillig en kost je verder niets :) m.u.v. je rit heen, je drank en je rit terug. Je hoeft je niet op te geven, de namenlijst in dit topic is puur ter informatie. Voor diegene die vroeger willen komen: neem even contact met me op! De tent gaat in principe pas om 21.00 uur open, ik kan wel regelen dat dat vroeger wordt maar laat dat even weten anders sta je straks voor een dichte deur :(
 
Laatst bewerkt:
Normaal mogen we op de kamer vanaf 14h. (mercure), dus dacht ik in de namiddag daar aan te komen en eens een verkennend tochtje door de streek te maken met de nodige opwarmende terrasjes (bij goed weer) natuurlijk... :9
 
Aangezien ik met JoKing En Revolution een kamer in het nabijgelegen hotel deel en we met de motor komen had ik als plan opgevat om in de omgeving de wegen eens onveilig te gaan maken...
 
Aangezien ik met JoKing En Revolution een kamer in het nabijgelegen hotel deel en we met de motor komen had ik als plan opgevat om in de omgeving de wegen eens onveilig te gaan maken...

Hotel mercure?...of wat? want in DAT hotel (waar alle forumers zitten) wil ik ook een kamer.. :)
 
Normaal mogen we op de kamer vanaf 14h. (mercure), dus dacht ik in de namiddag daar aan te komen en eens een verkennend tochtje door de streek te maken met de nodige opwarmende terrasjes (bij goed weer) natuurlijk... :9

Ik ga NIET achterop mee wheelien he!! :(
;)
 
Oke, bij de wheelie mag je afstappen als je bij de stoppies maar wel blijft zitten :+ , en niet met jouw helm tegen zijn helm aantikken he!
 
Erm.. ik zie zojuist dat ik van de "nog niet zeker" lijst naar de "komt wel" lijst ben gemoved.

Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom aangezien ik dan bezig ben met de afronding van mijn afstudeerstage.

Hou het maar op 75% kans dat ik wel kom, in het weekend vreet ik toch weinig uit, ondanks alle goede voornemens ;)
 
Ik weet het ook nog niet zeker..

Ik denk het wel maar weet het nog niet voor de volle 100%

(naam jeremy vorige nickname jackass)
 
Ik zal ook van de partij zijn..

Dus PeeJay, gewoon meekomen, ik moet tenslotte ook vanuit Emmen komen.
 
Er staat wel hoe laat het begint maar niet tot hoe laat het duurt.
Ik krijg toch een akelig gevoel bij het feit dat ik niet zou komen in tweede instantie. In derde instantie wil ik wel komen maar niet als het om 01:00 uur sloes is. Moet eerst om 20:30 in Beverwijk zijn voor die reüdinges. Van daar uit wil ik best de tocht aanvaarden richting Bunnik...

Please lett know!!!
 
Jaja, ik doe mijn best (hangt van het weer af).
En lul Raging dan ook ff om :)

Oh joh, da's makkelijk; Raging, ze hebben er BIER!

Zo, die gaat ook mee :) Maar eh, hij kan wel bij 1 van ons achterop, np. Anders neemt ie m'n chevy maar mee :+
 
Er staat wel hoe laat het begint maar niet tot hoe laat het duurt.
Ik krijg toch een akelig gevoel bij het feit dat ik niet zou komen in tweede instantie. In derde instantie wil ik wel komen maar niet als het om 01:00 uur sloes is. Moet eerst om 20:30 in Beverwijk zijn voor die reüdinges. Van daar uit wil ik best de tocht aanvaarden richting Bunnik...

Please lett know!!!

1 uur is wel erg vroeg om dicht te gaan. Kans is wel heel groot (garanties kan ik uiteraard niet geven, hangt ook af van de vrijwilligers (barpersoneel e.d.)) dat het later zal worden.

Hangt voornamelijk af van de gezelligheid: hoe gezelliger, hoe later het wordt... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan