Wie komt er de 23e?

1 uur is wel erg vroeg om dicht te gaan. Kans is wel heel groot (garanties kan ik uiteraard niet geven, hangt ook af van de vrijwilligers (barpersoneel e.d.)) dat het later zal worden.

Hangt voornamelijk af van de gezelligheid: hoe gezelliger, hoe later het wordt... ;)

Ik meende zoiets gelezen te hebben helemaal in het begin. Toen de plannen gesmeedddttt(?) werden. Kan het namelijk ook niet meer terug vinden.
En natuurlijk wordt/blijft het gezellig...kan dit meiske ook nog even mee doen })
 
Ik bedenk me trouwens net dat Raging R6 misschien z'n motor dan wel al eens klaar kan hebben!

Hope so..
 
Mail verstuurd naar N...
Ik kan het niet eens maken om niet te komen! :)

[Edit Spider: mailadres verwijderd]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk kom ik ook, waarom sta ik nog niet op de lijst? '(

Als er nou toch nog mensen met de auto komen(hihi) neem dan ff een paar kuub hout mee, dan kunnen we een kampvuurtje maken. Dit is in ieder geval een goede reden om met het Koekblik te komen. :+ :+

CU de 23e......
 
Pet, kom jij het hele eind met de motor? ( of laat je je gewoon languit vallen ;) )

ik denk op de motor behalve als het regent, zou je me dan op kunnen halen? (hihi) ;) ;)

tis nogal een eind natuurlijk.

Mischien kom ik op de fiets als ik die dan heb, hij is namelijk dit weekend gejat. ;(
 
Heb ik ook al aan gedacht.....
Hoe is het eigenlijk met zijn fiets? Heb je hem al gezien?

Yep, afgelopen weekend nog. Die pics die hij er van heeft zijn ook door mij gemaakt :)

Maar helaas, hij staat er nog netzo bij als op de foto's. Onderdelen moeten nog steeds komen :(
 
[me]Ryser doet even deze nutteloze reply, teneinde het topic weer even bovenaan te krijgen, zodat 'men' niet vergeet om ff een mailtje aan Spider te doen met de melding dat er wordt meegedaan op 23 maart. ;) [/me]
 
[me]Ryser doet even deze nutteloze reply, teneinde het topic weer even bovenaan te krijgen, zodat 'men' niet vergeet om ff een mailtje aan Spider te doen met de melding dat er wordt meegedaan op 23 maart. ;) [/me]

Dank, dank, dank voor deze fantastische bijdrage aan dit topic :} ;)
 
Wat moet er nog aan gebeuren dan? Wat kuipwerk en een tank, of nog meer?

Meer helaas. Er moet bv nog een remschijf gericht worden en zo zijn er nog een aantal zaken.

En die eikel waar de onderdelen vandaan moeten komen schiet niet best op.
fuckyou2.gif
 
ik heb me effe naar niet zeker verhuist.. moet namelijk wel eerst weer in me leder kunnen :)
 
Toch maar es reageren dan...

De volgende onderdelen heb ik nog nodig

Kuipbeugel
Koplampgedeelte (rechts-glas gescheurd)
rechterremschijf
remhendel
topkuip
rechtermiddelpaneel
rechteronderkuip
tank spuiten
2 rechterrichtingaanwijzers
rechterspiegel
ontstekingsdeksel
remschijf richten

Ik heb nog maar een paar onderdelen gekregen;
Ruit
rechter clip-on
rechter schakelaarunit.

Als het goed is krijg ik dinsdag (12-03) al die onderdelen terug en dan kan ik beginnen met opbouwen.
Dan nog een klein beurtje en dan kan ik GAAAASSSSSSS-en!!!!

Maar ff ontopic,
Dat feest gaat ws de hele nacht door niet?
Ik heb nl. geen slaapplaats geregeld, dacht toch dat we de hele nacht doorgingen.
 
Kan je niks garanderen, maar er is misschien nog wel een plekkie in die bus die (kweetnietmeer) gekocht heeft?
 
Zet mij maar op de lijst van mensen die zeker weten dat ze komen. Ik ga vanuit Beverwijk toch nog naar bunnik. Wil het niet missen.
Tenzij de deur al dicht is, maar dat kan ik dan niet helpen.
 
De mensen die op lijst "nog niet zeker" staan, kunnen die al naar zeker verhuist worden.
Persoontje of 50...leuk aantal })

En topic is weer geschopt!!!
 
Ik kom zéér hoogst waarschijnlijk ook !

Ik heb nog niet gemailt.

Ga er maar vanuit dat ik kom, anders moet Mar1tin buiten slapen })
 
Ik kom misschien zeer hoogst waarschijnlijk ook zeker wel ff kijken denk ik. :? :?

Heb alleen nog geen meeltje gestuurd, is dat errug?
 
Terug
Bovenaan Onderaan