wie o wie

Ikzelf ga niet mijn signature laten linken naar een of andere domme CU2 site.
En er is verder niemand die achter deze pc komt, en ook ben ik nergens anders ingelogt. En niemand weet mn pass.

Oftewel het was een mod.

edit: B|
 
Das bizar...ben je zeker dat je nergens ingelogd hebt waar het niet echt veilig is (werk, i'netcafe, school ofzo)

Normaal kan jij enkel zelf en wij je profiel wijzigen...wij durven zoiets al wel eens als geintje doen, meestal met een aanleiding maar hier zie ik de humor niet van in...

Zal eens vragen of er iemand van de admins naar kan kijken
 
Ikzelf ga niet mijn signature laten linken naar een of andere domme CU2 site.
En er is verder niemand die achter deze pc komt, en ook ben ik nergens anders ingelogt. En niemand weet mn pass.

Oftewel het was een mod.

edit: B|
Beetje heel kort door de bocht, vingertjes wijzen is makelijk, ik zou zeggen:

1 Loop je vijanden na.
2 Kies een moeilijker password als mama
3 Kom met feiten ipv wilde theorien
 
Ja, ik weet heel zeker dat er niemand heeft kunnen inloggen of gebruik heeft kunnen maken van mijn pc.

Want er komt niemand achter deze pc, ergens anders log ik nooit in, en als ik dat wel deed zou ik niet vergeten uit te loggen.

Maar het is waarschijnlijk gewoon een geintje. Vind het alleen niet zo tof, want als ik niet op mijn CU2 site was gewezen door iemand in een ander topic, dan had ik het nooit doorgehad...
 
Het zou mij erg verbazen moest er iemand van ons dit gedaan hebben, dan zou er in plaats van een duffe CU2 wel iets grappigers staan... :P

De laatste 30 tal keer dat je bent ingelogd was idd van hetzelfde IP adres, niemand anders heeft hetzelfde IP adres gebruikt (en door deze search heb ik dus net MF platgelegd :X O-) )

Bizar
 
Ja, ik weet heel zeker dat er niemand heeft kunnen inloggen of gebruik heeft kunnen maken van mijn pc.

Want er komt niemand achter deze pc, ergens anders log ik nooit in, en als ik dat wel deed zou ik niet vergeten uit te loggen.

Maar het is waarschijnlijk gewoon een geintje. Vind het alleen niet zo tof, want als ik niet op mijn CU2 site was gewezen door iemand in een ander topic, dan had ik het nooit doorgehad...

Oeps... :X :X :



Was ik idd O-) , link was zo uitdagend....was alleen de bedoeling om 'm ook weer terug te zetten na een korte tijd....



Baksteen sorry.... :Y '( :?
 
Das bizar...ben je zeker dat je nergens ingelogd hebt waar het niet echt veilig is (werk, i'netcafe, school ofzo)

Normaal kan jij enkel zelf en wij je profiel wijzigen...wij durven zoiets al wel eens als geintje doen, meestal met een aanleiding maar hier zie ik de humor niet van in...

Zal eens vragen of er iemand van de admins naar kan kijken

Ik stel voor dat we juist dit topic sluiten en hopen dat geen van de admins het ooit onder ogen krijgt.. :? '( ...


Banaan heeft van die harde handen '( ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan