Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 4 Lente!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot;

Mercurieus, om half zes bij het europaplein, zoefde stilletjes voorbij

:+


Yep,......was ik weer.... wel lekker droog in ieder geval. Hopen dat dat morgen ook weer is.....en geen vorst. Merkte vanochtend toch wel dat het koud was. Niet zozeer mijn handen, maar de banden.....waren zeg maar wat 'harder'....:)
 
das ook een veel gemaakte fout op een SS moet je niet op je polsen gaan hangen maar plat op je tank blijven .......tis niet voor niks een BUIKschuiver .....hahahhaha!!

voor de beide nieuwkomers welkom hierzo !!

hoezo SS rijders met 200 over de snelweg....... je weet toch wel dat je maar 120 mag hey in Nederland !!!! :9

@magca waarom past hij niet bij jou ? kwa kosten of wa dan ?

- Pijn in de polsen
- Denk ook dat ik op den duur last van je nek kunt krijgen.
- En op dit moment nog te veel power voor me, ik denk dat ik eerst zelf wat rustiger moet worden om met zon motor te hebben.
- En ik vond het wel een te dure motor, voor minder heb ik ook een nieuwe R6 bv.

Binnenkort wil ik toch een keer op die zzr1400 proefrijden, kijken of dat beter bij mij zal passen.
 
Zojuist gespot bij Divmo:
Blauw-paarse Kawa (ZX-6?) met gladde achterband èn MF-stickert :W

Dat was ik ;)
Heb jou achterbandje nog vervangen, heb ook nog een foto van je, en op de werkorder stond: gert veth :P
Dus dat zal jij dan wel zijn ;)
zal de foto straks wel ff uploaden ;)
 
- Pijn in de polsen
- Denk ook dat ik op den duur last van je nek kunt krijgen.
- En op dit moment nog te veel power voor me, ik denk dat ik eerst zelf wat rustiger moet worden om met zon motor te hebben.
- En ik vond het wel een te dure motor, voor minder heb ik ook een nieuwe R6 bv.

Binnenkort wil ik toch een keer op die zzr1400 proefrijden, kijken of dat beter bij mij zal passen.
Die heeft nog veel meer vermogen dan die Buell.
Je moet een keer een Z1000 proberen en dan het 2003-2006 model :]
 
Die heeft nog veel meer vermogen dan die Buell.
Je moet een keer een Z1000 proberen en dan het 2003-2006 model :]

Ik ga even kijken of ik het kan regelen maurice, maar mss dat ik 25 mei meega op een z1000 op 25 kw *D
Moet ik even aan mark van kawasaki vragen of hij wat voor me kan regelen ;)
 
img014.jpg

Heb meteen ook maar beetje schoon gemaakt enzo ;)
Hoop dat je er tevreden mee bent :W
 
Laatst bewerkt:
Uhm, 1000cc en 25kw is toch wettelijk gezien onmogelijk? Max 650cc toch?

@Magca: ploegendienst dus... Ik snap :)

Tuurlijk is dat niet onmogelijk, een blackbird kan ook op 25KW
En een Gsxr750, of wat dan ook, bijna alles kan op 25KW
Alleen verzekeringstechnisch wordt het misschien een ander verhaal..
Maar dat gaat dan gewoon op huur via divmo of kawasaki ofzo, en anders neem ik een z750 mee, ook leuk ;)
 
Uhm, 1000cc en 25kw is toch wettelijk gezien onmogelijk? Max 650cc toch?
Als je doelt op hierboven, das een R6, geen R1

En je kan nog wel een Boss Hogg oid op 25kw krijgen, als je maar betaald en veel romsplomp wil hebben met inport en export trucs.
 
Ik ga even kijken of ik het kan regelen maurice, maar mss dat ik 25 mei meega op een z1000 op 25 kw *D
Moet ik even aan mark van kawasaki vragen of hij wat voor me kan regelen ;)


Mss een rare vraag,....maar 25 mei ook wat te doen dan ?......Niet geheel onmogelijk dat ik wel eens over iets heen lees :)
 
@Shaggy: tuurlijk is alles op 25kW te krijgen. Wettelijk goedgekeurd is het niet dus met licht rijbewijs mag je er niet op rijden...
 
@ Mauz en Ad: Wat zijn een beetje lekkere tourbandjes? Ben gewend aan BT020's op al mijn motoren, maar die zijn niet meer leverbaar (BT021 is opvolger). Wat hebben jullie (rij nl. ook veel snelweg met de motor)?
 
@Shaggy: tuurlijk is alles op 25kW te krijgen. Wettelijk goedgekeurd is het niet dus met licht rijbewijs mag je er niet op rijden...


als het wettelijk niet is goedgekeurd heb je der niks aan !!
loop je alleen maar een groot risiko als je der wat mee krijgt,als ze der onderuit kunnen zullen ze het niet laten B|
 
@Shaggy: tuurlijk is alles op 25kW te krijgen. Wettelijk goedgekeurd is het niet dus met licht rijbewijs mag je er niet op rijden...
Dat zij ik dus...
Als je je motor 25 kw laat maken kan je hem door te exporteren naar Duitsland hem daar op 25kw kenteken laten zetten, dan voer je hem weer terug in en hij staat keurig legaal op 25kw waarmee je dus ook legaal met je 25kw rbw mag rijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan