Wie rijden geregeld tussen Pijnacker en Nootdorp?

ik heb geen verzekering stop ofzo,maar elk jaar verander ik er wel wat aan.
ik laat nu wat delen spuiten.maar moest voor de kleur me halve motor slopen.
hoor ik dat ze de kleur niet 100% na kunnen maken,omdat het achterste deel van mijn frame gepoedercoat is.maar als de spullen klaar zijn bij de spuiter staat tie zoweer in elkaar,zal je zien dat het dan gaat vriezen.
 
Welke kant van het spoor bedoelen we nu eigenlijk? De A12 kant of de Nootdorp kant?
full
 
Hallo allemaal,

leuk zo´n topic over Pijnacker - Nootdorp. Sinds dit weekend rij ik daar ook regelmatig, ik heb namelijk net m´n eerste motor in gebruik genomen. :]

Die rotondes rij ik dus vanaf vandaag iedere dag. Niet vergeten te zwaaien als we elkaar tegenkomen ;)
 
langs het witte paard.alle rotondes .mooie slingerweg,mooi bocht omhoog lopend richting pynacker.maar de andere kant op richting a12 is ook leuk,omhoog de oprit. :]
 
Ow die... die vind ik persoonlijk iets minder. Doe mij maar dan onder het spoor door, knikje rechts, bocht links, snelle knik links, scherpere bocht links, rechts en dan rechtdoor richting Pijnacker. Alleen beetje veel zooi de laatste tijd op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Lekdijk, dijkje bij Moordrecht, bij de afrit Nootdorp omhoog, snelweg oversteken, rotonde nemen, en dan richting Leidschenhage.
 
Je kunt ook bij Capelle a/d IJssel er al op en bij Vianen oversteken, daar tot aan Rhenen en dan aan deze kant weer helemaal terug. Of door tot aan Nijmegen, ook leuke dijkjes.
Nog beter is natuurlijk Eifel of Oostenrijk/Italïe maar das ff te veel van het goede voor 1 dagje.
 
morgen maar geen dijkies pakken,waai je het water in. :X
Je kunt ook bij Capelle a/d IJssel er al op en bij Vianen oversteken, daar tot aan Rhenen en dan aan deze kant weer helemaal terug. Of door tot aan Nijmegen, ook leuke dijkjes.
Nog beter is natuurlijk Eifel of Oostenrijk/Italïe maar das ff te veel van het goede voor 1 dagje.
 
Beetje wind maakt het nog leuker :Y beetje mikken en corrigeren, vlaagje wind van opzij als je al plat ligt... :X
 
lekker bochtje,naar boven en dan de rotonde en weer terug.
als ik naar huis toe rij ,pak ik ,m vaak meerdere keren.
want beneden kan je ook weer keren.vriend van mij was een keer bezig daar
komt tie halvewegen een motoragent tegen, is hij beneden gekeerd kwam die ,m weer tegen.toen is hij boven als een gek naar de binkhorst gereden.toen belde hij mij dat hij bij een benzinepomp achter een boedelbak zat. :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan