Wie rijdt er nog? /pekel pic's

Road365

Die hard MF'er
21 jan 2009
625
18
Allen,

Ik ben even benieuwd wie er met deze temperaturen nog steeds op uit trekt met zijn motor. Nog mooier zou het zijn als je dat kan onderbouwen met een leuke pekel pic van je motor of taferelen die je onderweg tegenkomt.

Zelf zou ik nu absoluut niet gaan rijden, vanwege de lage temperatuur en de te lage gevoelstemperatuur tijdens het rijden.

Misschien is het zelfs wel leuk om met een foto te tonen hoe jij jezelf wapend tegen de kou.
 
Geen leuke foto en hoe ik mij wapen tegen de kou. De reden is dat ik
de motors ff lekker in de garage laat staan. Kan mij niet voorstellen dat
motorrijden met deze temperaturen leuk is. :+
 
De enige reden dat ik nu niet rijd is omdat er sneeuw in mijn straat ligt. :(
Temperatuur is geen reden voor mij om niet te rijden , Zomers is het warm in mijn motorkleding en s'winters wat frisser. O-)
Danny :W :]
 
De enige reden dat ik nu niet rijd is omdat er sneeuw in mijn straat ligt. :(
Temperatuur is geen reden voor mij om niet te rijden , Zomers is het warm in mijn motorkleding en s'winters wat frisser. O-)
Danny :W :]

Houden je handschoenen het nog een beetje, want ik sta ze bij elk stoplicht aan het blok op te warmen. En dan is het minder koud dan -10
 
Ik blijf ook nog steeds rijden, enige wat mij stoort is dat de condens die op mijn vizier komt bevriest en daardoor bijna niks zie.

Verder is het wel te doen moet een ritje van 20 min à een half uur, en met moffen hou je een hoop kou tegen:)
 
Ik rijd ook nog steeds, maar als ik niet perse weg hoef ga ik de weg niet op. Er ligt nog een hoop sneeuw in de straat.
 
Hier stond ik op mijn werk en moest ik nog terug naar huis -O-

imag0306wit.jpg
 
Laatst bewerkt:
6821948697_ce5cbd7dd1_b.jpg


Alleen de winterhandschoenen aan gedaan, tankhoes er overheen (anders koude tank tussen de benen :P ), en een extra laagje thermo en gaan!
 
Laatst bewerkt:
Nu staat hij echt even binnen. Vanwege kou maar vooral vanwege gladheid. Klinkerweg voor het huis dus ik kom niet eens de straat uit.

Vrijdagmiddag in de sneeuw vanuit het koekblik nog twee motoren gezien. Een BMW GS die nog doorreed in de sneeuwbui (dan ben je volgens mij helemaal waus) en een Diversion (weet het niet helemaal zeker) die hem in Nijmegen net voor de Waalbrug op de vluchtstrook gezet had en waarschjnlijk een bus of trein is gaan zoeken.
 
:W
Zo weer op pad :+ als accu en berijder warm zijn geworden.

3 week geleden zelfs nog een zonnetje!
405660_234942186583369_100002027696369_543940_1709955717_n.jpg


Foto's van nu heb ik niet, rijden en foto's maken tegelijk gaat zo lastig :+
 
Laatst bewerkt:
:X Heb jij de hele tijd achter een strooiwagen gereden ofzo

Was na een rit van Zeist > Winschoten vrijdag dus 200km, en heb 2 strooiwagens ingehaald bij zwolle. Pak was ook spierwit aan de linkerzijde rechterzijde natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel toch echt om morgen weer op te stappen..
Heb vorige week tot en met donderdag ook gewoon doorgereden, maar nu met meer sneeuw...
kweet 't ff niet..
 
Gisteren gloedjenieuw bij de dealer opgehaald. Staan nou 16Km's op de klok en dat zal de komende tijd ook niet gaan veranderen denk ik zo maar......

n1b3te.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan