Dit gekoppeld aan een hoge koudstartstroom van 230 ampere gedurende 30sec. waarbij ie erna nog zo'n dikke 7.5 volt over moet hebben (in theorie, maar toch) geeft voor mij de doorslag. 230 is meer dan zat, maar een stroomstoot van 150/160 gecombineerd met lampen aan als dashboard, voor én achter is dan eigenlijk net te krap. Dan maar liever overkill. Btw, bij hoge belasting (dus zo'n 150cca/8of10ah geval) zijn ze ook eerder stuk, de reden waarom mensen vaak zeiken als na 1 jaar hun relatief nieuwe accuutje bij het chemisch afval kan
http://www.hefra.nl/default.aspx?tabIndex=3&prodCatID=6400&tabID=3
Deze zijn te koop bij : Motoronderdelen online | Siccama Sales Motofietsonderdelen
Zij adviseren daar voor een RF 900 de VMF POWERSPORT 12V GROEP 100, Cap. 3(Ah), lxbxh: 99x57x111
Quanta costa ?
EUR 28,=
Motto van Siccama is :
is een bedrijf van en voor motorfiets liefhebbers, met als uitgangspunten,
Wat niet goed genoeg is voor onze eigen motorfietsen, verkopen we u zeker niet!
We helpen u zoals we zelf geholpen willen worden,
Daarom kiezen we voor kwaliteit en service, en zijn dus niet altijd het goedkoopst!
geeft een veilig gevoel niet ?
Laatst bewerkt: