Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 6 alweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas ben ik dus ook de 26ste augustus aan het werk, rijd die dag waarschijnlijk rond in Zwitserland om de tijd te doden.

26 augustus is toch op een donderdag?
 
@tinus rf900, ja klopt zie ook dat het op donderdag is.

Word de RF meeting gehouden in combinatie met de MFMM of toch op 26 september?
 
Guys,

MF MegaMeeting in Veenendaal staat gepland op Zondag 29 Augustus 2010
:N niet op de 26ste augustus.....

*helaas kan ik dan niet :N
 
Laatst bewerkt:
nou snap ik hem helemaal niet meer, ok ik kan 29 augustus dan, later in de maand september word moeilijk,we gaan het zien welke datum het dalijk is !
 
en de plaatsnaam is inderdaad voor evt. samen heenreizen (dus ik weet nu al dat ik niet met nrs. twee en drie mee rijdt....)
 
Laatst bewerkt:
en de plaatsnaam is inderdaad voor evt. samen heenreizen (dus ik weet nu al dat ik niet met nrs. twee en drie mee rijdt....)

OOk lullig is maar een klein stukje omrijden voor jou :P

Denk dat het op de mfmm weer een gezellig klein clubje is 29 augustus :]
 
Ben er ook bij de 29ste, echter zonder mijn rf900...
Heb hem omgeruild voor een sv650... om toch eerst meer rijervaring op te doen en hij is iets vergevensgezinder...
Maar ehhh mag ik nu nog wel af en toe hier komen krabbelen en lezen?
 
Ben er ook bij de 29ste, echter zonder mijn rf900...
Heb hem omgeruild voor een sv650... om toch eerst meer rijervaring op te doen en hij is iets vergevensgezinder...
Maar ehhh mag ik nu nog wel af en toe hier komen krabbelen en lezen?

Tuurlijk je komt er maar gezellig bij ook de 29ste, maar ik vind de rf ook aardig vergevensgezind, ik heb er soms capriolen op uitgehaald niet normaal, en hij heeft me nooit een rotgooi gegeven!

SV is ook een leuek motor, welke heb je dan die met dat strakke frame of met dat ronde buizen frame?
 
Laatst bewerkt:
Net lekker een stuk wezen rijden. Heb sinds vorige week een nieuwe achterband een michelin pilot power road. Rijd echt weer fijn hij is 170 breed maar merk eigenlijk maar weinig verschil met de 160 die er op zat.
Wel ziet het er wat leuker uit. Heb trouwens mn oude band echt helemaal opgereden. Heb nog even flink wezen sturen. Ook mn knieën over de grond laten schuren, voelt best raar de eerste keer.

Heb nog een foto voor de OP!



Mijn nieuwe band ook al lekker een stuk geraakt!!


behoorlijk verschil met hoe mn RF was!!



Zo nu weer genoeg foto's

Ben er trouwens niet bij de 29ste zit dan nog in luxenburg met de RF
Net ook nog een 900 gespot bij de hefbrug op de N207 in Alphen aan den Rijn een paarse.
 
Laatst bewerkt:
Ikke ook foto van t weekend met een vriendin wezen toeren naar friesland
full

full


Ps er werden onderweg foto's van ons genomen op de afsluitdijk door mensen in een auto maar ze zijn niet van MF :o

Ik denk we zijn gespot...
 
Laatst bewerkt:
Ikke ook foto van t weekend met een vriendin wezen toeren naar friesland [afbeelding]
[afbeelding]

Ps er werden onderweg foto's van ons genomen op de afsluitdijk door mensen in een auto maar ze zijn niet van MF :o

Ik denk we zijn gespot...

Was zondags zeker, de dijk over? :o ...toen was het weer wel oké.
Ik ging zaterdag, einde v/d middag van Groningen naar Julianadorp. Wat een p*kk*weer!! |(
Zondags daar wezen touren, toen was het goed weer.
's Avonds weer terug naar Groningen en in Friesland begon de regen weer :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan