Wie van jullie heeft de oudste motor?

Ik denk de aardige eigenaar van deze Federation die ik een week of 2 onderweg tegen kwam op de Lekdijk...

1922


full



full



I love the smell of 2 stroke in the morning.... it smells like........ victory! :-)
 
Ik lees daar anders niet dat het om fabrieksexemplaren gaat, wel lees ik daar "volgens de overlevering" en "omgebouwde viercilinders"... Het is niet uitgesloten dat ze door Henderson gemaakt zijn, maar productie-exemplaren zijn het niet geweest.
Dit doet overigens niets af aan de heel knap zelfgemaakte blokken van meneer Vandre.
 
Volgens mij was dit topic bedoeld om je eigen oude, nog rijdbare, motor laten zien en niet om plaatjes van internet te laten zien :?
 
Laatst bewerkt:
Ik lees daar anders niet dat het om fabrieksexemplaren gaat, wel lees ik daar "volgens de overlevering" en "omgebouwde viercilinders"... Het is niet uitgesloten dat ze door Henderson gemaakt zijn, maar productie-exemplaren zijn het niet geweest.
Dit doet overigens niets af aan de heel knap zelfgemaakte blokken van meneer Vandre.
:^
Volgens mij was dit topic bedoeld om je eigen oude, nog rijdbare, motor laten zien en niet om plaatjes van internet te laten zien :?
:^
 
Volgens mij was dit topic bedoeld om je eigen oude, nog rijdbare, motor laten zien en niet om plaatjes van internet te laten zien :?

Anders is dit topic wel heel snel vol, en de oudste motor die waar het oudste plaatje van op www zwerft. Mensen van hier liefst rijdende :]

Mijn oudste uit 1975 rijd helaas nog niet :X
 
Onze oudste is een BMW uit '76. Die durf ik niet eens te posten. Ik denk dat dit topic het mooist is als er alleen fietsen van voor 1969 in staan.
 
Hier een foto van mijn Honda dream uit 1962, bijna net zo oud als zijn baasje...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan