Wieke Tingels op circuit

En heb gvd net een tijd aant kloten geweest om te zorgen dat ik terug een achterrem heb, en nu komt DafalganHooligan met het nieuws dat er geen technische keuring is :')

Maar ik heb terug een achterrem *O*

Niet dat dat veel uitmaakt op een combined braking maar kom :')
 
Omdat er eens iemand daar gevallen is in een wedstrijd en die zou zen goprotje in zen borstkas gekregen hebben en is daardoor veel zwaarder geblesseerd geweest dan zonder gopro...
Op de helm mag het dus ook niet voor veiligheidsredenen.
Achteraan op het kontje of voor op je koplamp/voorspatbord/buitenkant van je kuip ofzo waarhet niet "gevaarlijk" is mag het wel.

Wel jammer want op de helm/tank heeft veel beter beeld en geluidskwaliteit :Y
 
Laatst bewerkt:
Omdat er eens iemand daar gevallen is in een wedstrijd en die zou zen goprotje in zen borstkas gekregen hebben en is daardoor veel zwaarder geblesseerd geweest dan zonder gopro...
Op de helm mag het dus ook niet voor veiligheidsredenen.
Achteraan op het kontje of voor op je koplamp/voorspatbord/buitenkant van je kuip ofzo waarhet niet "gevaarlijk" is mag het wel.

Wel jammer want op de helm/tank heeft veel beter beeld en geluidskwaliteit :Y

Klinkt ergens wel logisch maar dat het dan op sommige plaatsen wel mag staan is dan weer ni logisch :')
 
wanneer vertrekt iedereen morgen, word er af gesproken om samen te rijden?
Kmoet wel tot 16:00u werken. En dan de remork nog laden.
 
wanneer vertrekt iedereen morgen, word er af gesproken om samen te rijden?
Kmoet wel tot 16:00u werken. En dan de remork nog laden.


Ik vertrek in de vroege middag al richting mexion voor nog wa last minute upgrades en dan rijden wij samen door naar Croix
 
wanneer vertrekt iedereen morgen, word er af gesproken om samen te rijden?
Kmoet wel tot 16:00u werken. En dan de remork nog laden.

Even de routes bekeken, en die van jullie is toch wel wat anders dan de mijne. Enkel laatste stukje zou ik kunnen aanpikken maar dat heeft niet veel zin.

Ik ga eerst inchecken in hotel, en dan kom ik af voor de festiviteiten. Aanhangwagen laat ik dan in de paddock staan :Y

Houden jullie een parkeerplaats vrij voor mij, moest het daar nodig zijn?
Kwestie dat we een beetje samen staan :]
 
Even de routes bekeken, en die van jullie is toch wel wat anders dan de mijne. Enkel laatste stukje zou ik kunnen aanpikken maar dat heeft niet veel zin.

Ik ga eerst inchecken in hotel, en dan kom ik af voor de festiviteiten. Aanhangwagen laat ik dan in de paddock staan :Y

Houden jullie een parkeerplaats vrij voor mij, moest het daar nodig zijn?
Kwestie dat we een beetje samen staan :]

Uiteraard :Y
 
Even de routes bekeken, en die van jullie is toch wel wat anders dan de mijne. Enkel laatste stukje zou ik kunnen aanpikken maar dat heeft niet veel zin.

Ik ga eerst inchecken in hotel, en dan kom ik af voor de festiviteiten. Aanhangwagen laat ik dan in de paddock staan :Y

Houden jullie een parkeerplaats vrij voor mij, moest het daar nodig zijn?
Kwestie dat we een beetje samen staan :]
zal afspan lint mee nemen ;) :+
heb nog ergens een klein rolletje van de politie liggen, vraag me niet hoe ik er ben aangeraakt }) :+
 
Laatst bewerkt:

:}

Voor iedereen die bidons met benzine meenemen: best lege bidons meenemen en dan zo dicht mogelijk bij aankomst circuit afvullen. En niet te vol doen.

Benzine is namelijk nogal vluchtig bij deze temperaturen en ik veronderstel dat niemand met brandbommen in zijn auto wil rondrijden :')
 
:}

Voor iedereen die bidons met benzine meenemen: best lege bidons meenemen en dan zo dicht mogelijk bij aankomst circuit afvullen. En niet te vol doen.

Benzine is namelijk nogal vluchtig bij deze temperaturen en ik veronderstel dat niemand met brandbommen in zijn auto wil rondrijden :')
daarom dat ik die altijd op de remork zet ;)
en best een ijzeren nemen :Y
 
Bus is ingeladen, paddocksteun, en massa's gereedschap.
Had geen opblaasmatras, dan maar de kussens mee van de logeerbank ;)

Hopelijk niets vergeten, papieren uitgeprint, GPS ingesteld.

Kom daar op 20 uur aan, nog ergens een stoeltje zoeken (of heeft iemand er 1 op overschot :?

Tot morgen mannen :W
 
Bus is ingeladen, paddocksteun, en massa's gereedschap.
Had geen opblaasmatras, dan maar de kussens mee van de logeerbank ;)

Hopelijk niets vergeten, papieren uitgeprint, GPS ingesteld.

Kom daar op 20 uur aan, nog ergens een stoeltje zoeken (of heeft iemand er 1 op overschot :?

Tot morgen mannen :W

Kan nog wel een klapstoeltje in de koffer smijten :Y
 
Bus is ingeladen, paddocksteun, en massa's gereedschap.
Had geen opblaasmatras, dan maar de kussens mee van de logeerbank ;)

Hopelijk niets vergeten, papieren uitgeprint, GPS ingesteld.

Kom daar op 20 uur aan, nog ergens een stoeltje zoeken (of heeft iemand er 1 op overschot :?

Tot morgen mannen :W


Ik heb nog een stoeltje voor je :Y

Zal het meenemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan