Wielrenbroek

sneeuwitje

MF'er
13 okt 2018
163
51
Wie heeft er ervaring mee met een wielrenbroek met zeemlederen kruis,onder zijn motorbroek?
Wat is anders het beste?
 
Ja, ik draag een wielrenbroekje onder m'n broek als ik op vakantie ben. Ik krijg anders na een tijdje last van m'n kont en met zo'n broekje heb ik daar geen last van. Gewoon een simpel kort wielerbroekje van de Decathlon, zonder bretels. De eerste keer voelt het door de zeem even alsof je een luier draagt, maar later voel je er bijna niks meer van :)
 
doet me denken aan deze klassieker


Ja, ik draag een wielrenbroekje onder m'n broek als ik op vakantie ben. Ik krijg anders na een tijdje last van m'n kont en met zo'n broekje heb ik daar geen last van. Gewoon een simpel kort wielerbroekje van de Decathlon, zonder bretels. De eerste keer voelt het door de zeem even alsof je een luier draagt, maar later voel je er bijna niks meer van :)

Kan je dan niet beter gewoon een luier dragen? Scheelt weer een plaspauze
 
Heb ik ook eens geprobeerd.
Op mijn racefiets zweer ik bij Assos T.Equipe RS S7 wielerbroek.
De spreekwoordelijke wereld van verschil t.o.v. een goedkoop Lidl broek.
Maar op de motor bleek dat voor mij niet goed te functioneren.
De zeem die op een smal racezadel voor het zitcomfort zorgt zat op het brede zadel van m’n motor vooral in de weg.
 
Ik draag een thermobroek onder m'n leer.
In de winter lekker warm, in de zomer lekker koel.
En je leer blijft schoner.
 
doet me denken aan deze klassieker




Kan je dan niet beter gewoon een luier dragen? Scheelt weer een plaspauze
Weet je wat zo'n pak luiers kost :/ En ach, anders stap ik helemaal niet af - niet voor niets dat ik last van m'n kont krijg. Op vakantie gaan moet ook niet te efficiënt worden.
 
Hmm.. klinkt het raar als ik zeg dat ik het ook lekker vind om zelfs zonder onderbroek in mijn motorlegging te gaan ????? Ik krijg altijd last van die stomme naadjes. :') Als ik textiele motorbroek had dan doe ik er wel wat onder, want dat zit net ff wat anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan