Hoi Black-adder. Volgens mij klopt dat niet wat je schrijft. Ben ondertussen bij een Honda-dealer langs geweest. En daar hoor ik dat een FS een sportmotor is. De Hornet heette voor 2002 F2, s = F2 dus. Een FS moet een andere zijn. Maarja iedereen verteld iets anders
groetjes van zon_
Hi Reece,
Ik heb behalve met de dealer ook met Promotor gebeld. Voor mij is dat namelijk van erg groot belang wat de Hornet S precies is, aangezien ik geen dure motor mag bezitten. In het ANWB-boekje bestaan de cb600 F de CB600 FS en CB 600 F2. Ook volgens Promotor is de S (die zo namelijk nergens wordt vernoemd) gelijk aan de F2. De prijzen verschillen nogal, vandaar dat het voor mij van groot belang is.
Blonde buffel op het forum - zie *Hornet Plaza* - zegt ook dat de S de F2 is, zie zijn plaatje.
Ik ben nu wel weer in de war door jullie twee
Moet ik dus weer opnieuw beginnen met zoeken vrees ik...
En fijne dag in ieder geval, ik ga zo maar weer eens naar promotor bellen denk ik.
De hornet s is gelijk aan de cb600s. Alleen is de cb600s een import motor (die dacht ik 3 pk meer heeft) maar het naamplaatje hornet niet mag hebben.
je zal geen verschil merken. Het is verder een fiets waar je makkelijk mee uit de voeten komt als je je papiertje net binnen hebt en je bent er niet binnen een maand op uitgekeken. Kortom....ik denk dat het een hele leuke first bike is voor niet te veel geld.
Ik heb zelf een Honda CB600F annex Hornet.
Het mooiste is om een kettingset in Duitsland te halen en deze te monteren.
Het is namelijk dat de kettingset verschilt met nederland de tandwielen zijn verschillend in maat en hier levert deze een extra vermogen op het achterwiel.
Mijn Hornet is te koop, ik ga eindelijk een rustige chopper rijden, hij is van 2001 met 23556 km op de teller.