A
Dan zal die toch wat te arm lopen, reinigen zal waarschijnlijk niet helpen. Welke setup heb je ? Alleen uitlaten of ook luchtfilter en sproeier ?Vandaag reed ik een stukje op m'n Wildstar en het viel mij in eerste instantie op dat hij niet meer plofte bij gas dicht. Dit was eerst altijd wel het geval en een maat van me beweerde zelfs dat de vlammen uit de pijp schoten. Toen ik eens bij de chokeknop zat de drukken bleek dat deze nog een stukje naar buiten stond. Ik vond het eigenlijk wel fijn om bij gas dicht geen oud en nieuw achter mij te hebben, dus is dit op te lossen? Carburateur eens een keer laten reinigen? Ik hoor het graag.
Motor is zover ik weet nog redelijk origineel. Wat ik wel weet is dat een vorige eigenaar een schot uit de originele uitlaat heeft geslepen voor een iets harder geluid. Het luchtfilter is origineel en 1000 km geleden vervangen door een nieuwe. Sproeiermaat is mij onbekend. Wat mij zelf net nog te binnen schoot is dat de aansluiting van het luchtfilter op het carburateur niet goed is. Deze zit bij mij vrij los. Ik moet eens een andere slangenklem daarvoor halen.Dan zal die toch wat te arm lopen, reinigen zal waarschijnlijk niet helpen. Welke setup heb je ? Alleen uitlaten of ook luchtfilter en sproeier ?
Dan zou ik idd eerst de boel even goed nakijken, door valse lucht loopt ie ook armer....zou dan toch een wat grotere hoofdsproeier kiezen en je luchtmengsel schroef opnieuw afstellen.Motor is zover ik weet nog redelijk origineel. Wat ik wel weet is dat een vorige eigenaar een schot uit de originele uitlaat heeft geslepen voor een iets harder geluid. Het luchtfilter is origineel en 1000 km geleden vervangen door een nieuwe. Sproeiermaat is mij onbekend. Wat mij zelf net nog te binnen schoot is dat de aansluiting van het luchtfilter op het carburateur niet goed is. Deze zit bij mij vrij los. Ik moet eens een andere slangenklem daarvoor halen.