Wildstar/Roadstar liefhebbers.

Knutselsmurf2

MF veteraan
13 jun 2008
1.559
271
64
Midden van het Land
photos.google.com
Dan is dit in de juiste kleur misschien een optie!! Is tevens de nok aan de linkerzijde om je belt te spannen. En achterlicht is een persoonlijke keuze, daar zijn vele modellen in.
Of in het zwart. deze eigenaar heeft zijn achterlicht/remlicht naar me opgestuurd en heb de complete side mount terug gestuurd.
Bekijk bijlage DSC_0128.JPG

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Willem en Kale Klomp

Rick-M

MF veteraan
Donateur
2 apr 2010
2.302
177
28
Twente
Met de ijdele hoop om deze zomer toch weer weg te kunnen ben ik op zoek naar een ander zadel. Het opstaande randje van het standaard zadel drukt mij een beetje op het staartbotje. Na een paar uur begint dat zeer te doen. Ik ben al even wezen kijken en Corbin kon ik zo geen solo zadel vinden, Mustang was erg prijzig als het uit de USA moest komen. Maar ik vond ook een Saddlemen Renegade voor 300 euro bij nr1motor.

Iemand hier ervaring mee of heeft iemand een mooi zadel liggen? Dan hoor ik het graag!

Knutselsmurf2

MF veteraan
13 jun 2008
1.559
271
64
Midden van het Land
photos.google.com
Ik zou markeren op je standaard zadel waar het probleem zit, dus het spiegelbeeld van je zere plek en er mee naar een zadelmaker gaan. Je zadelplaat is de beste die past en daar kan makkelijk een zadel op wat geen problemen geeft. En anders even en bericht naar Jaap uit Wolvega. V1V2 op marktplaats. Die heeft veel meer liggen als waar hij mee adverteert. Want dat is op marktplaats ook niet gratis meer.

• Like
Waarderingen: Rick-M

Raver1988

Rookie
4 jun 2020
1
1
Hallo Allemaal!

Super vet om alle verhalen hier te lezen over de Wildstar.
Ik weet niet of ik nu in het juiste deel van het forum zit dus vergeef het mij als ik verkeerd zit.

7 Maanden geleden heb ik mijn Wildstar gekocht. Na de aankoop heb ik een Mid ape erop aten zetten, een daymaker koplamp en heb ik de velgen gepoedercoat.
Toen ik de wielen eraf ging halen kwam ik er pas achter hoe dicht alles op elkaar zit door de 240 band die eronder zit.
Ik denk dat deze 240 band onder de originele achterbrug is geplaatst.

Mijn vraag is dan ook wat hier de beste (goedkoopste) oplossing voor zal zijn.

IMG_4243 - Copy.jpg WhatsApp Image 2020-05-04 at 09.24.07.jpeg WhatsApp Image 2020-05-04 at 09.23.42.jpeg WhatsApp Image 2020-05-04 at 08.52.41.jpeg IMG_4244.jpg

• Like
Waarderingen: Quotahenny

ouweruiter

Rookie
17 mei 2019
19
12
Ik had hier een bericht achtergelaten, maar ik vermoed dat ik de oorzaak van het probleem heb opgespoord!

Laatst bewerkt:

JanWild

Rookie
9 okt 2018
2
0
Ik wil van de winter oa de remleidingen gaan vervangen voor staalflex leidingen. Nu lees ik hier over de Blue Spots remmen van de R1 en zou ik dit ook meteen mee kunnen nemen, drie vragen:
-Zijn het echt specifiek de R1 remmen die passen, want als ik aan het zoeken ben kom ik ze ook tegen van een YZF, XJR en Fazer., allemaal rondom het jaar 2000.
-Past de achterrem ook?
-Wat is een goede prijs voor een nette set?

Alvast bedank voor input👍