willekeurige slotjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
RSV2002:
Als de mods bepalen welk topic er dicht gaat en welk niet (en ja, o.a. ook daarvoor zijn er mods) kunnen zij toch ook bepalen dat Off Topic dicht gaat als er in hun ogen teveel gezeurd wordt, of teveel gepost wat niks met motorrijden te maken heeft?
En zie daar: wensdroom uitgekomen!

Misschien suggestie?: Stel de voorwaarde dat een onderwerp in Off Topic een duidelijke link met motor(rijden) moet hebben, maar (zoals hierboven reeds ergens geopperd) niet in de andere onderwerpen geplaatst kan worden.

Zo houden we MF leuk en gezellig... :P :+
Klopt maar we willen ook niet als een echte dictatuur over komen (al zijn we dat wel :P ). Tuurlijk willen we off-topic (o.a. de plek voor andere hobby's dan motorrijden) open laten maar daar zitten dus wel grenzen aan.


[me]Kofferrek vermoedt dat dit topic weer een crewmmeting scheelt :) [/me]
:N Daar wordt nog over meer dingen gepraat dan alleen over off-topic :P
 
Nahja...we zitten iig op 1 lijn, dat heeft TS bereikt !! :+ :} :+

Zover het dit topic aangaat wel ja.

:)

Gezien het grote aantal mods dat hier reageert hoop ik toch enigzins een puntje te hebben gemaakt.
Ik wil jullie plezier in MF niet vergallen en neem aan dat ik mijn standpunt duidelijk heb gemaakt.
 
Op het belgische Deauville forum pakten de modjes dat iets anders aan.

Daar verwijderden ze gewoon het hele forum. (punt)
Heel de database geleegd, "per ongeluk" zeiden ze dan nog _O-

Ideetje voor hier :Y
 
Ik snap de vraag van TS trouwens wel...

Maar ik denk dat er voor dat probleem toch geen oplossing te vinden is, waarschijnlijk wordt er zolang als M-F blijft bestaan hierover gediscussieerd...

;)
 
Ik heb lang nagedacht of ik op dit topic zou reageren. Ongeveer drie minuten. MF is geen democratie, al willen sommige mensen dat wel. Dit forum is zo succesvol omdat er gemodereerd wordt met gezond verstand; je kunt het soms niet eens zijn met een slotje, maar dan slik je dat maar. Heb je moeite met je slikspier, dan mag je mail sturen naar de betreffende moderator, en er dan een boom over opzetten. Mogelijkheden genoeg om je 'inspraak' te doen gelden, dunkt me. Slotje, geen slotje, waar maak je je druk om? Probeer eerst eens (eerlijk) te bedenken of je het beter kan: en of met jouw manier van modereren het forum net zo succesvol zou zijn... If so, begin een eigen forum. If not, shut up and put up with it! Heb gewoon lol en plezier met de manier waarop het nu gaat.
Ok.... let the flamewar tegen Dwalleke begin!
 
Klopt, daar staat namelijk:
Off-topic forum
Het off-topic forum is er om te praten over zaken die niet direct motorgerelateerd zijn. Zo af en toe een auto, computer of brommer topic mag best maar bedenk dat daar andere fora voor zijn waar je betere antwoorden kunt krijgen. We zijn dan ook selectief in wat wel en niet toegestaan wordt. Topics die in onze ogen totaal geen nut hebben zullen worden gesloten. Evenals topics die niet aan de andere richtlijnen voldoen.Dit ter beoordeling aan de moderators.

Je vergat een stukkie.
Die andere richtlijnen hebben toch alleen betrekking op het schelden, etc. etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb lang nagedacht of ik op dit topic zou reageren. Ongeveer drie minuten. MF is geen democratie, al willen sommige mensen dat wel. Dit forum is zo succesvol omdat er gemodereerd wordt met gezond verstand; je kunt het soms niet eens zijn met een slotje, maar dan slik je dat maar. Heb je moeite met je slikspier, dan mag je mail sturen naar de betreffende moderator, en er dan een boom over opzetten. Mogelijkheden genoeg om je 'inspraak' te doen gelden, dunkt me. Slotje, geen slotje, waar maak je je druk om? Probeer eerst eens (eerlijk) te bedenken of je het beter kan: en of met jouw manier van modereren het forum net zo succesvol zou zijn... If so, begin een eigen forum. If not, shut up and put up with it! Heb gewoon lol en plezier met de manier waarop het nu gaat.
Ok.... let the flamewar tegen Dwalleke begin!

Heb ik aanvankelijk ook gedaan, maar adres bleek niet te werken.
Vandaar.
En of ik het evt. beter kan doet geheel niet ter zake.

:W
 
Je vergat een stukkie.
Die andere richtlijnen hebben toch alleen betrekking op het schelden, etc. etc.
Sorry, verkeerde knopje |(
Hmm, misschien moeten we het woordje "alles" toevoegen (Dit alles ter beoordeling van de moderators.) dan is het misschien duidelijker?
 
>>> forum.fok.nl B|


:+


Misschien gewoon maar es voor een dag ofzo een speciaal Waan je mod voor een dag subforum openen, waarin iedereen met slotjes mag strooien, niet-eigen posts ge-edit mogen worden, gesloten topics weer geopend kunnen worden etc. Eigenlijk alles, behalve bannen ;)

Kan iedereen zich lekker een dag uitleven, daarna lekker de hele zooi weer dichttimmeren.


hebben ze op Fok! ook es gedaan geloof ik zo :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
623
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
Reacties
28
Weergaven
3K
Terug
Bovenaan Onderaan