willekeurige slotjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overigens dank voor diegene die de mods gewoon in een "modafzeikbespreek"-topic openlijk een hart onder de riem steken !!

Kost meer lef om tegen de stroom in te gaan dan gewoon mee te drijven.
 
Strange... Net twee mailtjes naar dat adres gestuurd en die komen gewoon aan... :?

Hij heeft mij net gemeeld en ik heb daarna een reply verstuurd.
Benieuwd of die wel is aangekomen; heb iig nog geen foutmelding ontvangen.
 
Overigens dank voor diegene die de mods gewoon in een "modafzeikbespreek"-topic openlijk een hart onder de riem steken !!

Kost meer lef om tegen de stroom in te gaan dan gewoon mee te drijven.

Hehe, ik drijf niet, ik zink. En dan is terug lopen over de bodem net zomakkelijk als stroomafwaarts wandelen. Denk ik. Toch?
 
Overigens dank voor diegene die de mods gewoon in een "modafzeikbespreek"-topic openlijk een hart onder de riem steken !!

Kost meer lef om tegen de stroom in te gaan dan gewoon mee te drijven.

Ik klaag ook wel eens, maar ik heb nog steeds veel plezier op MF, dus jullie doen vast wel iets goed. :+

Ook snap ik wel dat off-topic moeilijk te beoordelen is, dus als we allemaal daar rekening mee houden en niet teveel katjes en hondjes-topics openen is er toch weinig aan de hand. Het ligt niet altijd aan de mods, maar meer aan de gebruikers. :Y
 
:?

De reply kwam wel aan. :Y

:Y


Ik klaag ook wel eens, maar ik heb nog steeds veel plezier op MF, dus jullie doen vast wel iets goed. :+

Ook snap ik wel dat off-topic moeilijk te beoordelen is, dus als we allemaal daar rekening mee houden en niet teveel katjes en hondjes-topics openen is er toch weinig aan de hand. Het ligt niet altijd aan de mods, maar meer aan de gebruikers. :Y

Gatverdamme...t word hier straks nog het grote verzoeningstopic :? :?
 
Overigens dank voor diegene die de mods gewoon in een "modafzeikbespreek"-topic openlijk een hart onder de riem steken !!

Kost meer lef om tegen de stroom in te gaan dan gewoon mee te drijven.
Graag gedaan *D

Je weet wat ik lekker vind O-)
 
Fuck!

Kom ik d'r net achter dat ik het streepje tussen motor en forum in Baksteens E-mail adres was vergeten. |( |( |(
Het adres werkt waarschijnlijk dus toch wel!!!

:N :N :N :N :N :N :N :N :N :N

Sorry.
 
Fuck!

Kom ik d'r net achter dat ik het streepje tussen motor en forum in Baksteens E-mail adres was vergeten. |( |( |(
Het adres werkt waarschijnlijk dus toch wel!!!

:N :N :N :N :N :N :N :N :N :N

Sorry.


_O- _O- _O-

Dacht ik dat ik een prutser was ;) :P


Wat zei je nou ? :P *O*


/edit: nu kan je zelf een "willekeurig" slotje aanvragen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
623
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
Reacties
28
Weergaven
3K
Terug
Bovenaan Onderaan