Slotjes

Wat denk jij d'r van?

  • Proos moet opkrassen met z'n gezeur

    Stemmen: 13 34,2%
  • Waar gaat 't in godsnaam over?

    Stemmen: 1 2,6%
  • Mag hier een slotje op?

    Stemmen: 9 23,7%
  • Heb eigenlijk niet echt een mening.....

    Stemmen: 1 2,6%
  • Proos heeft wel een beetje gelijk

    Stemmen: 14 36,8%
  • Ik ben lid van de anti-slotjes beweging!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.

Proos

MF'er
4 jan 2003
144
0
Slotjesroepers....

Het is niet dat ik me aan ze erger, maar ik vind 't eerder jammer. Straks lijkt dit forum net op Fok! met al dat slotjes-gekift. Daar is 't trouwens ook niet toegestaan officieel? Misschien iets om hier ook te introduceren!

Ik bedoel: de moderators maken zelf wel uit of er een slotje nodig is. Ook als 't topic voor jouw gevoel is afgesloten, of een vraag beantwoord, hoeft er toch niet meteen om een slotje gesmeekt te worden? Het zakt vanzelf wel naar beneden in de lijst.

Overigens is 't ook niet zo dat het al echt veel te bespeuren is op MF.... maar voorkomen is beter dan genezen!

:)
 
Ik vind dat de smiliecollectie moet worden uitgebreid met:
slotje.gif
 
Ik vindt persoonlijk een slotje iets voor een topic dat gewoon echt niet kan, Slotje bij een vraag die beantwoord is vindt ik onzin,..
 
SLOTJE!!!!!!!!!!!!!

[me]dit soort topics moeten eigenlijk niet op slot, ze moeten niet eens geopend kunnen worden![/me]
 
Laatst bewerkt:
En vergeet de slotjes niet bij dubbelposts, bij verkochte motoren/onderdelen etc. ;)

Ja maar, ja maar, ja maar.... ehhh

....stel dat ik nu toevallig ook dat onderdeel heb en dan aan de nieuwe eigenaar meteen iets wil vragen ofzo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan