Win kaarten voor Extreme Freestylers 2011!

Thanks! Geen kaarten gewonnen. Toch besloten er naar toe te gaan. Ik heb er zin in :Y
 
Wordt gezellig ik zeg dat we in de pauze even een MF meet moeten doen _O- haha

Wie o Wie heeft er een MF vlag :P

Dat zou mooi zijn inderdaad. Alleen een beetje kortdag om dat nu nog te regelen. Ik doe mijn Rossi Monster petje wel op. Val ik vast op tussen al die Monster reclame _O-
 
Hier niet gewonnen helaas, maar ben er vanavond ook bij. Weet iemand toevallig hoe het zit met eventuele motorparkeerplaatsen bij het Gelredome?
 
Zo, de stunts waren in de 2e helft awesome! Alleen de planning erg rommelig. En wie viel het nog meer op dat iedereen wegliep toen de band begon te spelen ? :P
 
Het was de moeite meer dan waard. Mooie stunts en wat heb ik een respect voor die gasten. Ook mooi dat NL in deze show vertegenwoordigd wordt door Norman Verbeek :}

Tevens mooi om te zien dat zowel Motor-forum.nl als Motorshopper.nl groot op de schermen in beeld kwamen :Y

En er liepen inderdaad veel mensen weg bij de band. Eerlijk gezegd kom ik ook niet naar zo'n show om een band te zien spelen en al helemaal niet zo'n stomme plaatjesdraaier ofwel dj. Maar goed het hoort bij de show en de stunters moet je ook ff hun pauze gunnen.

Al met al een mooie show, leuk om een keer gezien te hebben!
 
erg leuke show, inderdaad liepen een hoop mensen weg toen die band begon. ik vond de dudesons wel puur belachelijk/slecht/dom....
 
Veel mensen namen de band als "pauze" aan. Wij ook. Erg vervelend dan ook dat veel mensen na de bandpauze terugkwamen, en dat op dat moment de echte pauze werd aangekondigd van een half uur. Plus, die Dudesons stonden wel van tevoren op de agenda, maar niet ook nog tussendoor. Zo leuk was het nou ook weer niet...

De stunts waren supertof, erg leuk om te zien. Ook hier geldt echter (commentaar dat ik zo om me heen hoorde), dat er weinig nieuws te zien was. De stunts zijn allemaal al tig keer te zien op internet en televisie. Op zich niet erg, maar wel als de show er omheen zwakjes is. Mn broer zei zelfs dat er mensen tussendoor al naar huis gingen, omdat ze het niet leuk genoeg vonden!

Maaaaar, het moet gezegd worden, de stunts zijn cool, absoluut, geen twijfel mogelijk. En ik ben blij dat ik van MF heb mogen gaan. Hulde!
 
Ik had vooral graag nog een Frontflip willen zien, of de stunts waar mr Adams zijn Xfighters mee gewonnen heeft. Maar ik denk dat hij daar gewoon de hoogte en de ruimte niet voor had ?

Want hij kan het allemaal wel.
 
Ik had vooral graag nog een Frontflip willen zien, of de stunts waar mr Adams zijn Xfighters mee gewonnen heeft. Maar ik denk dat hij daar gewoon de hoogte en de ruimte niet voor had ?

Want hij kan het allemaal wel.
:^ maar uhh die frontflip he die stond aan gekondigd heb ik die nu gemist of is die nooit geweet :X _O-

Stunts waren gaaf en de rest er om heen was echt amateur _O- ik zit zelf ook in de amateur show verlichting maar dit kom op was echt slecht _O- danseressen in het donker motor jumps in het donker _O-

@Lys op naar Nitro circus *O* O-) Hint Hint MF ;)

Overigens zware respect voor Norman verbeek *O* +1

Denk dat naast de staande ovatie voor de laatste paar jumps de mooner uit het publiek nog het meeste applaus kreeg _O- haha
 
Leuk om een keer te zien, maar een tweede keer zal ik niet gaan. Voor de pauze was het maar zozo, gelukkig toch gebleven want na de pauze was het zeker de moeite waard en zat het tempo er tenminste een beetje in. Alle poeha er omheen was niks, het memoriammoment misplaatst (vond ik, respect tonen doe je niet met een slecht zichtbaar flutfilmpje) en het vermakelijke hoogtepunt was inderdaad die gast in z'n blote reet, dat zegt genoeg.............
 
Leuk om een keer te zien, maar een tweede keer zal ik niet gaan. Voor de pauze was het maar zozo, gelukkig toch gebleven want na de pauze was het zeker de moeite waard en zat het tempo er tenminste een beetje in. Alle poeha er omheen was niks, het memoriammoment misplaatst (vond ik, respect tonen doe je niet met een slecht zichtbaar flutfilmpje) en het vermakelijke hoogtepunt was inderdaad die gast in z'n blote reet, dat zegt genoeg.............

:^

MF nog bedankt voor de kaarten! Had aardig zuur geweest als ik hier 100+euro voor betaald zou hebben :X
 
Ik vond de stunts wel zeker de moeite waard om te zien. Voor nog mooiere stunts, was dit mijns inziens ook niet de show waar je dat van kan verwachten. Dan moet je echt naar een wedstrijd gaan, waar die mannen voor punten strijden. Dan gaan ze namelijk helemaal los om elkaar te overtreffen. Bij een show als dit zal men niet tot de grens gaan, omdat men toch wil voorkomen dat er iets fout gaat.

Alles er er omheen zoals de dj, de band en de Dudesons vond ik ook matig. Maar goed het hoort er schijnbaar bij.

Over het geheel gezien leuk om een keer gezien te hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik had via Moto73 kaarten gewonnen, nou ja gewonnen...
Gekregen is een betere omschrijving, want iedereen die meegedaan heeft heeft kaarten gekregen. Dat was blijkbaar de enige manier om nog wat publiek binnen te krijgen.

Ik moet zeggen dat ik echt blij ben dat ik hier mijn geld niet aan besteed heb. Ik hoorde dan ook bij de grote groep mensen die voortijdig weg zijn gegaan. Die clowns sloegen nergens op, die DJ speelde volgens mij continu hetzelfde deuntje en die band was ook één grote takkenherrie. Dat vrijwel iedereen op die momenten aan de wandel ging of zelfs begonnen te fluiten zegt volgens mij genoeg.

Motorfietsen willen we zien, en gelukkig kwamen die ook wel. Maar ik snap niet dat ze aan de tribunekant 2 schansen neerzetten die maar door 2 rijders genomen durven te worden en dat dan ook maar een enkele keer doet. De actie was continu in het midden van de zaal, dus voor al het publiek ver weg. Laat ze dan gewoon weg, als ze toch maar zo weinig gebruikt worden.
Verder vond ik het gewoon een saaie optocht, ik had liever zoiets als de X-Fighters gezien waar iedere rijder 1 of 2 minuten krijgt om helemaal los te gaan. Zodat je nog iets van een wedstrijdelement hebt.

Wel vind ik het lullig voor die rijders, want ze hebben toch wel mooie dingen laten zien. Dan is het toch jammer dat het stadion maar voor 1/3e gevuld is en een groot deel daarvan ook nog eens bij de bar gaat hangen of eerder weggaat.

Ik denk zelf dat zoveel show niet echt aan ons nuchtere Nederlanders is besteed, en zeker niet voor dat soort toegangsprijzen.
 
Ik vond de stunts wel zeker de moeite waard om te zien. Voor nog mooiere stunts, was dit mijns inziens ook niet de show waar je dat van kan verwachten. Dan moet je echt naar een wedstrijd gaan, waar die mannen voor punten strijden. Dan gaan ze namelijk helemaal los om elkaar te overtreffen. Bij een show als dit zal men niet tot de grens gaan, omdat men toch wil voorkomen dat er iets fout gaat.

Alles er er omheen zoals de dj, de band en de Dudesons vond ik ook matig. Maar goed het hoort er schijnbaar bij.

Over het geheel gezien leuk om een keer gezien te hebben :Y
full

Pressies wat ik wilde zeggen :')
 
[afbeelding]
Pressies wat ik wilde zeggen :')

:)

En inderdaad, laat die Red Bull X-Fighers maar een keer naar Nederland komen. Die wil ik nog wel een keer zien. Prijzen verschillen ook niet veel met wat ik betaald heb voor het kaartje van gisteren. De vraag is of de X-Fighters hier naar toe willen komen met het riscio voor een half leeg stadion op te treden.
 
Leuke avond gehad. Zeker het tweede deel van de show was vermakelijk. Jammer dat de planning niet zo strak was. Het programma rondom de show kan ook wel wat spannender worden gemaakt. Het leukste was eigenlijk de onaangekondigde moon act.

Leuk om een keer meegemaakt te hebben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan