Win kaarten voor Extreme Freestylers 2011!

:)

En inderdaad, laat die Red Bull X-Fighers maar een keer naar Nederland komen. Die wil ik nog wel een keer zien. Prijzen verschillen ook niet veel met wat ik betaald heb voor het kaartje van gisteren. De vraag is of de X-Fighters hier naar toe willen komen met het riscio voor een half leeg stadion op te treden.
_O- Ja als er een echte redbull show komt zal er toch wel meer mensen komen :?
Die was gewoon slechte planning en geen promotie gemaakt :P
hoorde van veel mensen dat ze via moto73 gratis hier na toe zijn gegaan :') dus denk dat zekers 2/3 die er al zaten gewoon gratis er na toe zijn gegaan *O*
 
_O- Ja als er een echte redbull show komt zal er toch wel meer mensen komen :?
Die was gewoon slechte planning en geen promotie gemaakt :P
hoorde van veel mensen dat ze via moto73 gratis hier na toe zijn gegaan :') dus denk dat zekers 2/3 die er al zaten gewoon gratis er na toe zijn gegaan *O*

Ik heb toch constant tv- en radiocommercials gezien en gehoord voor de Monster Extreme Freestylers. Zoveel dat je van tevoren juist aan kon zien komen, dat het niet uitverkocht was. Echter bij Red Bull evenementen weet je wel dat het altijd uitverkocht is.

En zoals hierboven aangegeven door Richard117, misschien zijn wij Nederlanders te nuchter voor dergelijke shows? Of was het toch het bijprogramma?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch constant tv- en radiocommercials gezien en gehoord voor de Monster Extreme Freestylers. Zoveel dat je van tevoren juist aan kon zien komen, dat het niet uitverkocht was. Echter bij Red Bull evenementen weet je wel dat het altijd uitverkocht is.

En zoals hierboven aangegeven door Richard117, misschien zijn wij Nederlanders te nuchter voor dergelijke shows? Of was het toch het bijprogramma?
Nee hoor kijk maar naar elke Red Bull extreme show die zijn altijd bijna uitverkocht _O- haha

Maar RB heeft gewoon veel meer ervaring :) want volgens mij was dit ook de eerste show van Monster NL ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan