Winkel met veel dameskleding

Mariskaatje

Rookie
22 apr 2009
3
0
Hallo allemaal,

Zoals ook in het voorsteltopic gemeld: ik heb vorige week mijn eerste motor min of meer gekregen (Yamaha Virago). Nu ben ik op zoek naar een helm en kleding. Omdat ik niet zo'n zin heb om alle grotere winkels af te gaan, hoop ik dat jullie een tip hebben voor een winkel met veel keuze in dameskleding, bij voorkeur in de buurt van Dordrecht (rondje Rotterdam, Utrecht, Breda).

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes, Mariska
 
volgens mij is er - in tegenstelling tot gewone kledingwinkels - niet echt een onderscheid tussen heren en dames motorkleding zaken...
 
Motoport Nieuwegein????

Ik woon al wat jaren in Nieuwegein maar hier zit geen motoport.......
Je bedoeldt waarschjnlijk Vianen !?!

Wellicht dat Hobike in houten je kan helpen die hebben redelijk wat dames kleding en helmen.
tevens is die zaak niet erg race maar meer chopper

succes
Ron
 
Hans van Wijk in Zoetermeer heeft een flinke afdeling. Daarnaast zit Randstad en die hebben ook genoeg én ook nog eens zeer kundig personeel.
 
Motoport heeft spullen van Icon. Zit leuke dameskleding tussen! Mijn vriendin heeft de roze jas, staat haar erg sexxy!! :)

http://www.motoport.nl/Content/Kleding/ICONcollectie.cfm

clip_image002_001.jpg
W_Bmbshell_lther_blsh_frt_003.jpg
 
Laatst bewerkt:
foto!


na toch maar het lezen van de openingspost...ik kom ook uit dordrecht.

Moet je even kijken bij
BNM-motoren, Dordtse kil II
Vos motoren, Dordtse kil II
Ben-de-naam-kwijt, vlakbij het politiebureau in stadspolders bij de benzinepomp.

Dat was het zo een beetje, #1 en #2 hebben denk ik wel wat, succes
 
Laatst bewerkt:
Niet echt in de buurt, maar Ten Kate in Nieuw-Leusen en Kalsbeek in Zwolle hebben een aparte damesafdeling
 
Hahahaha, AUW, jij bent zojuist echt duidelijk gezakt voor de smaak-test.. :N


Het linkerjasje vind ik anders aardig leuk, hou wel van dat soort modellen (v-hals, ceintuur) De linker zou ik zelf echt nooit aantrekken. :X Van roze motorpakken moet ik gelijk aan barbie denken, en dat ben ik toch zo'n 12 jaar geleden ongeveer ontgroeid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan