Winkel omgeving Rotterdam

Dani-81

MF veteraan
17 sep 2005
3.276
0
Ik wil binnenkort gaan kijken voor een helm, pak, rugprotector, laarzen en handschoenen.
Nu wil ik echter wel graag goed advies, aangezien het allemaal nieuw is en dit mijn eerste 'set' wordt die ik ga aanschaffen.
Weet iemand in Rotterdam of omstreken een winkel waar ze een goed advies geven en uitgebreid de tijd nemen voor je?
Waardoor gaven ze jou een goed advies?
 
Laatst bewerkt:
Ga ook bij meerdere winkels kijken, is mijn tip. Ik heb goede ervaringen met oa Hein Gericke. Je moet er een goed gevoel over hebben :)
 
Ik wil binnenkort gaan kijken voor een helm, pak, rugprotector, laarzen en handschoenen.
Nu wil ik echter wel graag goed advies, aangezien het allemaal nieuw is en dit mijn eerste 'set' wordt die ik ga aanschaffen.
Weet iemand in Rotterdam of omstreken een winkel waar ze een goed advies geven en uitgebreid de tijd nemen voor je?
Waardoor gaven ze jou een goed advies?

Hoi,

Ikzelf kom uit Rozenburg en ga heel graag shoppen bij Motoport Rockanje.
De Rotterdamse vestiging vind ik totaal niet klantgericht en zijn ook vaak
chagerijnig.
Rockanje is het tegenover gestelde, echte vaklui daar!

Iig wel goed dat je voor een compleet pak gaat, je moet ze de kost geven die
dat totaal niet belangrijk vinden...
 
Hoi,

Ikzelf kom uit Rozenburg en ga heel graag shoppen bij Motoport Rockanje.
De Rotterdamse vestiging vind ik totaal niet klantgericht en zijn ook vaak
chagerijnig.
Rockanje is het tegenover gestelde, echte vaklui daar!

Iig wel goed dat je voor een compleet pak gaat, je moet ze de kost geven die
dat totaal niet belangrijk vinden...


full

inderdaad goede service daarzo.. mjah ik ben daar ook soort van vaste klant :P ..

en die martijns motorkleding is ook zeker aan te raden, goede prijzen en leuke spullen.. :W ..
 
Motoport Rotterdam is echt een klote zaak, ik ben er 1 keer geweest voor een nieuwe band, ze lichten je niet in helemaal niks, we gingen daar laatst nog ff kijken voor een lederen broek voor mij nou ik sla ff over wat een stel saggo's daaro zeg....klantvriendelijkheid kennen ze al helemaal niet !!!! dus das geen aanrader!!! Hans van wijk in Zoetermeer is ook een superzaak
 
Eum omgeving Rotterdam is niet zo heel moeilijk om motorzaken te vinden?

Marthyns Rotterdam Centrum
Ultimate Rotterdam Centrum
Motoport Rotterdam Spaanse Polder
Safe Barendrecht

Safe Zoetermeer
Hans van Wijk Zoetermeer

Arie Molenaar Bodegraven

Enjoy!! *O*
 
Eum omgeving Rotterdam is niet zo heel moeilijk om motorzaken te vinden?

Marthyns Rotterdam Centrum
Ultimate Rotterdam Centrum
Motoport Rotterdam Spaanse Polder
Safe Barendrecht

Safe Zoetermeer
Hans van Wijk Zoetermeer

Arie Molenaar Bodegraven

Enjoy!! *O*
:? :? :?

molenaar: ijsselstein.
goedhart: bodegraven.

btw. allebei goede zaken. :Y
 
Aad v. Kekem... in Riddrkerk

Die Wilma (en Trudy, met netkousen :} ) weten echt waar ze over praten. Ze verkopen al een jaar of 10 of langer motorkleding, geen parttime studentjes maar toegewijde deskunigen. en veel keuze. ook leuke aanbiedingen.
 
:? :? :?

molenaar: ijsselstein.
goedhart: bodegraven.

btw. allebei goede zaken. :Y
euh jah inderdaad, dacht dat ik ze alle twee had staan maar was iets te enthousiast met backspace denk ik..

btw, hoezo wegblijven bij Ultimate?
 
http://www.martijnsmotorkleding.nl/
[Spammode]
Aardige lui, goed advies, redelijke prijzen.

Ik heb er een jas gekocht, die moest besteld worden. Was er snel, hoefde hem ook niet te nemen als het niet goed paste.
Alles moet er altijd besteld worden die gasten hebben echt geen hol op voorraad, ik zeg gewoon lekker zelf doen op internet. Als ik toch moet wachten dan wil ik daar ook voordeel uit halen! En dat eeuwige gezeik over dat de koffie klaar staat..... pleur toch op!
 
Alles moet er altijd besteld worden die gasten hebben echt geen hol op voorraad, ik zeg gewoon lekker zelf doen op internet. Als ik toch moet wachten dan wil ik daar ook voordeel uit halen! En dat eeuwige gezeik over dat de koffie klaar staat..... pleur toch op!
:Z

ga jij maar lekker voor een dubbeltje op de eerste rang zitten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan