verder ben ik het met het advies om bij Ultimate weg te blijven eens, zelf heb ik geen ervaring met ze; maar er gaan voldoende slechte verhalen (van andere dealers e.d. dus NIET van particulieren) rond over slechte service, betaling en het regelrecht flessen van klanten.
Ultimate, tja, toegeven, de eigenaar is een beetje een warhoofd, maar hij heeft nu een nieuw team en service schijnt beter te zijn. En bovendien ging het hier om kleding, niet om motoren en service
in welk geval ik ook mijn twijfels zou hebben. Dit uit eerste hand want ik heb er 5 jaar geleden gewerkt.
Verhaaltje (waargebeurd, personen zijn onherkenbaar gemaakt)
Leerling monteur was sleuteljes kwijt van een gloednieuwe Deauville (zat achteraf in voorzak overal) dus probeerde hij het zadel open te krijgen met een schroevendraaier..
Afijn het plaatsen van handverwarming heeft een kleine 2 weken geduurd, maar toen waren ook alle kapotte onderdelen vervangen!
Diezelfde monteur (daarvoor werkzaam bij Safe) heeft in die week ook een (zeer zwaar) opgevoerde scooter kort gereden, 10 min nadat deze gebracht was voor een beurtje.. Maar is ook allemaal netjes opgelost. Was trouwens wel de allerlaatste actie van deze leerling,
heb vernomen dat hij daarna revisie van versnellingsbakken is gaan doen.
Maar om terug te komen, Ultimate heeft een nieuw team dus nieuwe kansen!