winterbanden voor motor ????

brutus 2004

MF'er
11 jan 2007
172
0
Stadskanaal
ik rij in de winter zoveel mogelijk door met mijn motor
zijn hier ook banden voor .
rij normaal michelin pilot power ,
nu heb ik deze winter ook lekker door gereden maar toch wel een paar oooooeeeeeeffff
momentjes gehad ivb met koude ondergrond

zijn hier banden voor ??????????
 
ik rij in de winter zoveel mogelijk door met mijn motor
zijn hier ook banden voor .
rij normaal michelin pilot power ,
nu heb ik deze winter ook lekker door gereden maar toch wel een paar oooooeeeeeeffff
momentjes gehad ivb met koude ondergrond

zijn hier banden voor ??????????
Yup Heidenau zijn erg goed :Y *O*

Edit: wat zijn de maten? en kijk ook eens bij de normale straatbanden.
 
Laatst bewerkt:
Er bestaan zelfs sneeuwkettingen voor motoren.

2000339640102706105uccyIa_ph.jpg


Groetjes
Fastpeter
 
Ik rij swinters op heidenauw K60 snow. Veel profiel (vooral bij lichte sneeuw ideaal) en een zachtere compound. Ik moet niet vergeten hem gauw te vervangen voor een normale allseason band, want als het warmer wordt dan 15 graden, schijnt de grip van deze band snel af te nemen.
 
Laat je overigens niet verwarren door het M&S op een motorband.
23. M&S bij motorbanden
Dit vindt u terug bij Enduro banden die speciaal voor de off road gebruik bedoelt zijn. Worden dergelijke wedstrijden ook op normaal wegdek gehouden dan bevelen wij aan de maximale snelheid slechts kort te rijden omdat anders de noppen onregelmatig slijten waardoor het off road rijden negatief beïnvloedt kan worden.
Bij dit type band bevindt zich ook een sticker voor de cockpit van de motor zodat de bestuurder bij het rijden er aan denkt. M&S heeft dus niets te maken met "modder en sneeuw" zoals men die van autobanden kent.


bron:motorbanden.nl
 
tis er dus wel....rij zelf nu een paar jaar met pilot road in de zomer
en in de winter komt de pirrelie corsa er weer op, prima winter band :Y
 

Die heidenau's zijn perfect, vooral de snowtex modellen, maar de prijzen van deze website zjin werkelijk absurd. Ik heb voor deze winter een nieuwe set K66 snowtex gehaald voor ongeveer de helft van de prijs. Als je wat verder zoekt op deze banden kom je ze vanzelf voor rond de 60a70 euro per stuk tegen.

Hier de K66 Snowtex als voorband:
full
 
Laatst bewerkt:
Die heidenau's zijn perfect, vooral de snowtex modellen, maar de prijzen van deze website zjin werkelijk absurd. Ik heb voor deze winter een nieuwe set K66 snowtex gehaald voor ongeveer de helft van de prijs. Als je wat verder zoekt op deze banden kom je ze vanzelf voor rond de 60a70 euro per stuk tegen.

Hier de K66 Snowtex als voorband:
[afbeelding]

oke hoezo de prijzen absurd dan heb nog wel verder gekeken maar als ik goed koper wil zit je met een set van 3 jaar oud ofzo ( uitgedroogd) dat is wat mij verteld word iig
heb nu in elk geval goeie banden bestelt en zien wel weer
:]
 
oke hoezo de prijzen absurd dan heb nog wel verder gekeken maar als ik goed koper wil zit je met een set van 3 jaar oud ofzo ( uitgedroogd) dat is wat mij verteld word iig
heb nu in elk geval goeie banden bestelt en zien wel weer
:]
en dat word je zeker verteld door degenen met (te) hoge prijzen? O-)
In mijn ervaring is dat lulkoek, ik koop al jaren goedkopere "internetbanden" en nog nooit een overjarige band gehad.
 
Laatst bewerkt:
Die heidenau's zijn perfect, vooral de snowtex modellen, maar de prijzen van deze website zjin werkelijk absurd. Ik heb voor deze winter een nieuwe set K66 snowtex gehaald voor ongeveer de helft van de prijs. Als je wat verder zoekt op deze banden kom je ze vanzelf voor rond de 60a70 euro per stuk tegen.

Hier de K66 Snowtex als voorband:
[afbeelding]


gewoon ff vragen voor een prijsje. op de site staan zijn advies verkoop prijzen
 
en dat word je zeker verteld door degenen met (te) hoge prijzen? O-)
In mijn ervaring is dat lulkoek, ik koop al jaren goedkopere "internetbanden" en nog nooit een overjarige band gehad.

nou ja ben er blij mee heb ze ook al binnen en dat vind ik toch vrij snel
hij kreeg binnenkort ook gewone straat banden dus heb mijn adresje wel gevonden
 
Terug
Bovenaan Onderaan