Wit motorjack

Ik heb zelf ook gedacht om een opvallendere jas te kopen, zeker met dit weer... Ik heb een tijdje met zo'n oranje wegwerkersjas gereden maar dat werkte niet echt fijn. Zo'n jas is niet gemaakt voor de motor, heeft bv een hoge kraag en andere dingen die je niet kunt gebruiken.

Daarom heb ik bij Topskin een motorjas gekocht die eigenlijk bedoeld was voor de Luxemburgse Politie. Ze dragen die daar over het lerenpak. De jas is zwart/wit. Ik heb het ding een keer thuis aangedaan maar vrienden en familie vonden het veel te veel op politie lijken..... en omdat ik geen zin heb om in de problemen te komen heb ik hem nooit op de motor gedragen (prijskaartje hangt er nog aan....). Wat vinden jullie d'r van? In combiantie met mijn motor is dat natuurlijk vragen om problemen (denk ik...) vandaar is de jas te koop. Laat maar effe weten als iemand interesse heeft

Foto van jas zonder flits:

full
 
MOOI ding man die rt in zwart wit! Is dat geen amerikaanse politie-aankleding?
Komt recht uit een manga-film
 
Rij ik sinds kort ook mee en valt me inderdaad op dat ze je eerder zien, al dat witte licht valt niet meer op als ze dan ineens een afwijkend kleur licht in dr spiegel zien dan kijken ze ook echt in de spiegel.


Klopt ik rijd al jaren met zon blauwe geel licht stralende lamp ..mij zien ze doorgaans altijd als ze me niet eerst horen..
 
MOOI ding man die rt in zwart wit! Is dat geen amerikaanse politie-aankleding?

Ja, is een US Politie uitvoering. Ik heb hem zelf opgeknapt.
Toen ik hem kocht zag ie d'r zo uit:

full


Maar ja, zo mag je niet prive rondrijden, toch?
En het leek me wel leuk om het politie element d'r in te houden :]

De jas heeft maat L (large, staat veredr niks in....)

JeDa
 
Effe OT: Dit is trouwens m'n laatste aanwinst voor m'n project:

De Stalker Radar -> om snelheidsmetingen mee uit te voeren, dashboard ziet er wel leuk uit zo, toch?

full
 
Rood,geel,groen,het blijft een politiemotor.

Klopt.... maar het leek me juist leuk om ipv hem terug te bouwen naar een "normale" uitvoering (dat doet bijna iedereen die een ex-politiemotor heeft) om hem juist in politie uitvoering om/uit te bouwen. En dan alleen een US-versie om geen problemen te krijgen...

Heb idd alles zelf gedaan, alle onderdelen via via gekregen/gekocht. (ebay is geweldig :) ). Heb zelfs van de CHP orriginele onderdelen gekregen : }

JeDa
 
Gezien worden is het belangrijkste tijdens het motorrijden. goede verlichting is daarbij het allerbelangrijkste. Kijk daarom eens op http://www.runninglights.nl/
Ik heb nog een module Safetylights 1 liggen voor de liefhebber. prijsje: € 25,-

Volgens mij kan je niet beter opvallen. Keep the rubber down.
Hans
 
Een wit motorjack?? Eh, misschien weet je lokale dameskapper wel een adresje, die kan er misschien ook een bijpassend paar kokette laarsjes en handtas bijleveren :}

In Engeland zijn gele en oranje jasjes met witte 3M reflectie strepen erg populair bij motorrijders... en ook bij wegwerkers, postbodes, fietsers, pompbediendes, polite-agenten, winkelwagen-boys, schoolkinderen, tuinlieden, kortom, iedereen die blootgesteld wordt aan de buitenlucht. (Ik verdenk 3M ervan dat ze hier iets hypnotiserends aan het drinkwater toevoegen ;) ).
Ik herinner me in Nederland dat zo'n jack nadelig werd geacht voor je imago, maar het werkt wel erg goed... en alles beter dan een wit motorjack :P .
 
Ik heb een RevIt Torsion jas in zilver/titanium en een titanium Arai helm en rij op een rood-witte GS. Ik merk dat automobilisten me wel zien en ik denk dat ik net genoeg op een agent lijk om aandacht te trekken, maar niet genoeg om voor nepagent door te gaan. :)
 
Gezien worden is het belangrijkste tijdens het motorrijden. goede verlichting is daarbij het allerbelangrijkste. Kijk daarom eens op http://www.runninglights.nl/
Ik heb nog een module Safetylights 1 liggen voor de liefhebber. prijsje: € 25,-

Volgens mij kan je niet beter opvallen. Keep the rubber down.
Hans

Safetylights??? hahaha. tis net alsog je accu verrot is.
Geeft je alleen maar een vals gevoel van veiligheid.
 
zo'n orange vlaggetje zoals ze aantal jaren terug op elke kleuter fiets monteerde? :+ kun je hem ook nog goed terugvinden op een parkeerplaats
 
Terug
Bovenaan Onderaan