WK-Endurance Team "Road Race Promotion"

fast Rob

Rookie
23 jan 2004
5
0
Geleen
Graag wil ik hier bekend maken dat we voor seizoen 2004 een nieuw endurance team hebben opgezet, genaamd "Road Race Promotion". Het nieuwe team rijdt alle wedstrijden in Europa om het FIM World Championship Endurance. We zijn aanwezig op de jaarbeurs in Utrecht a.s, mochten jullie vragen en of opmerkingen, goede iedeeën hebben laat het hier of in Utrecht weten. Omdat ons team nog heeel jong is kunnen we alle hulp en goed advies goed gebruiken. Graag hou ik jullie op de hoogte van de jongste ontwikkelingen. Over de invulling van het team volgt later deze week nog een bericht. Ook op www.racesport.nl zullen we tevolgen zijn.
 
Graag wil ik hier bekend maken dat we voor seizoen 2004 een nieuw endurance team hebben opgezet, genaamd "Road Race Promotion". Het nieuwe team rijdt alle wedstrijden in Europa om het FIM World Championship Endurance. We zijn aanwezig op de jaarbeurs in Utrecht a.s, mochten jullie vragen en of opmerkingen, goede iedeeën hebben laat het hier of in Utrecht weten. Omdat ons team nog heeel jong is kunnen we alle hulp en goed advies goed gebruiken. Graag hou ik jullie op de hoogte van de jongste ontwikkelingen. Over de invulling van het team volgt later deze week nog een bericht. Ook op www.racesport.nl zullen we tevolgen zijn.
Heeeeeeeel veel succes kerels, is een van de mooiste kampioenschappen!
 
Is een schitterende uitdaging ,daarom veel su6 toegewenst!

Post tzt wat piccies van het team/motor enz. lijkt me eleuk jullie te volgen! :)
 
Heel veel succes!

Ik zie het Endurance WK heel groot worden, als je ziet wat voor diverse motormerken er allemaal aan meedoen :} :}
 
Welke? Nou wat dacht je van de enige echte:
[*]Le Mans
[*]Bol d'or (helaas niet meer op Paul Ricard)
[*]Franchorchamps
Oh, verrek, de Bol d'or had ik me zeker moeten herrineren :o

[me]Villie verontschuldigt zich voor het ontbreken van verdere kennis, vanwege het nog maar net op de voet volgen van motorsport :X [/me]
 
Heb je niet wat meer informatie?

Wie zijn de rijders, waar gaan jullie mee rijden?
Aan de naam te zien denk ik dat Jeroen Versteeg wel één van de rijders zal zijn...
Wat voor modificaties zijn er gemaakt aan de racer?
Hoeveel races worden er gereden en wanneer?

Ben benieuwd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan