WK Superbike Valencia

Superbikes Valencia

  • Spies

    Stemmen: 15 34,9%
  • Haga

    Stemmen: 11 25,6%
  • Neukirchner

    Stemmen: 1 2,3%
  • Biaggi

    Stemmen: 7 16,3%
  • Rea

    Stemmen: 1 2,3%
  • Hopkins

    Stemmen: 4 9,3%
  • Nakano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sykes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Checa

    Stemmen: 4 9,3%
  • Laconi

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    43
eurosport beter ja behalve dat commentaar maar das ander verhaal :+

Ik ben blij dat ik de mijne op Engels commentaar kan zetten.
Af en toe geweldig droge opmerkingen vandaag hoorde ik deze tijdens de race viel Carlos Checa uit en na een shot van David Checa in de pits werd er gemeld:

"It seems that both Checa's have checked out"
 
Ik ben blij dat ik de mijne op Engels commentaar kan zetten.
Af en toe geweldig droge opmerkingen vandaag hoorde ik deze tijdens de race viel Carlos Checa uit en na een shot van David Checa in de pits werd er gemeld:

"It seems that both Checa's have checked out"

_O-

SS race is wel apart om te zien.. Schijnt toch een beetje regen gevallen te zijn... We shall see....:]
 
Ik ben blij dat ik de mijne op Engels commentaar kan zetten.
Af en toe geweldig droge opmerkingen vandaag hoorde ik deze tijdens de race viel Carlos Checa uit en na een shot van David Checa in de pits werd er gemeld:

"It seems that both Checa's have checked out"
die vind ik dan weer niet zo leuk bedacht B|

:+
 
Toch een spannend einde...

Barry netjes op de 8e plek... :Y

Ja was wel netjes, maar Barry mist nog steeds de het een en ander om zich bij de vorsten te kunnen gaan mengen. Ga er wel vanuit dat dit in het vervolg van het seizoen goed gaat komen.

Een wat betreft de team maat van Barry: Wat een flapdrol is dat :N
 
Ja was wel netjes, maar Barry mist nog steeds de het een en ander om zich bij de vorsten te kunnen gaan mengen. Ga er wel vanuit dat dit in het vervolg van het seizoen goed gaat komen.

Een wat betreft de team maat van Barry: Wat een flapdrol is dat :N

Hoop het...Als beste stuurlui aan wal denk ik dat Hoegee zich gewoon bezig had moeten houden met tunen (12 km verschil in topsnelheid tov R6) en geen teammanager moet zijn...Nu hollen ze weer achter de feiten aan.
 
Zooooo...die had ik niet zien aankomen...Spies op zijn muil.

Wat reed Haga goed...die was niet te stoppen vandaag :} :N
40 punten verschil nu tussen Haga en Spies....maar gelukkig is er nog een lange weg te gaan.....

Waren trouwens niet de spannenste wedstrijden.....Crutslow was dan wel goed bezig bij de SS....jammer voor West, die was behoorlijk aan het balen.

Echt klote die site van WSBK...maar gelukkig alles via torrent kunnen kijken....
 
25762.jpg

Mister Nakano
 
Zag het ook niet aankomen van spies, motor zag er behoorlijk ingedeukt uit.
Hopkins deed het in de 2de race ook aardig.

En nu op naar Assen!
 
Tja, Spies Spies Spies weer hè, dat is de verwachting wat mij betreft... 't Is nog even wachten op de trainingen enzo, maar na de afgelopen vier races zou je welhaast gek moeten zijn echt iets anders te verwachten.

Desondanks hoop ik toch dat de jonge Texaan het snot voor de ogen wordt gereden. Door wie kan me niet schelen, als-ie maar niet van nu tot het eind van het seizoen iedere keer de podiumpjes eigenhandig invult.
*O*

Ik denk dat Ben meeleest hier, hoi Ben! :W

De strijd voor het podium was maar timide, maar daarachter viel genoeg te beleven. Nu MotoGP volgend weekend en dan op naar Assen, daar mag Ben van mij dan wel weer de dubbel pakken! :+
 
hmm als de super bikes niet uitgezonden worden bieden torrents wel uitkomst om op maandag even alles te kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan