Woman wanted!

savage_girl

Rookie
4 apr 2005
12
0
zwijndrecht
hallo motorrijdend vrouw nederland

Hallo!!!

Ik ben een fanatieke motorrijdster en op zoek naar meiden die ook motorrijden!!!
Ik heb sinds vorig jaar een motorclub voor woman only opgericht en vanaf morgen begin ik aan het 2de seizoen!!*-)
Toch blijf ik op zoek naar meer meiden die het leuk vinden om mee te rijden en zich dus aan te sluiten bij ons!!
Op het moment heb ik ong 13 meiden die fanatiek mee rijden!! :]
Ik hoop dat ik hier nog meer meiden kan treffen die het leuk lijken!!
dus lijkt het je wat....
Kan je via msn groep http://groups.msn.com/Bike-Tigers kijken naar foto's en leden etc!!! *D

En je kan natuurlijk altijd reageren!!!
groetjes Kristel
 
Nou wil ik niet meteen lullig doen Kristel,maar ik denk dat voornamelijk de heren benieuwd zijn wat er achter zo'n titel schuilgaat ;)
 
hoi, ik rij een bandit en ik wil ook wel mee! door een operatie aan mn oog hou ik mn helm wel op :)

groetjes babs
 
hoi, ik rij een bandit en ik wil ook wel mee! door een operatie aan mn oog hou ik mn helm wel op :)

groetjes babs

Hai, ik rij een zwarte Blackbird, en hou verder van zwemmen. :P
Vanwege een koortslip hou ik ook mijn helm op ;)
 
<knip>
grtz

-= Lucy =-

:} :} :}

full


[me]M91 denkt dat dit hard op weg is een B&C-topic te worden
[/me]

:+
 
Ik ben een fanatieke motorrijdster en op zoek naar meiden die ook motorrijden!!!
Ik heb sinds vorig jaar een motorclub voor woman only opgericht en vanaf morgen begin ik aan het 2de seizoen!!*-)
Toch blijf ik op zoek naar meer meiden die het leuk vinden om mee te rijden en zich dus aan te sluiten bij ons!!

Eh.. racist! Wij willen allemaal meerijden!

Je bent in overtreding op de userpolicy:

Discriminatie / racisme
Discriminerende opmerking of openlijk racisme zijn logischerwijs niet toegestaan op motor-forum.nl. Als dit geconstateerd wordt, kan dit leiden tot een officiele waarschuwing van de crew naar de betreffende gebruiker met alle gevolgen van dien. Pas goed op dat je niet te ver gaat in discussies over bijvoorbeeld asielzoekers.

Dus.. wanneer gaan we gezamelijk rijden? Al die vrouwen en ik dus :+
 
ik kan zo ff niet ontdekken welke kant van nederland jullie rondrijden....
 
Voor een keertje best leuk alleen met vrouwen, maar vind een gemengde groep toch gezelliger O-)
motorrijden dan he :X
 
hey... ik ben rita en zal graag een meerijden... Ik stel voor dat we allemaal in bikini komen en dan naar het strand rijden waar we elkaar gaan insmeren met zonnebrand olie :) En mischienwel meer... hihihi











:+
 
hey... ik ben rita en zal graag een meerijden... Ik stel voor dat we allemaal in bikini komen en dan naar het strand rijden waar we elkaar gaan insmeren met zonnebrand olie :) En mischienwel meer... hihihi
lig niet snel online dubbel, maar hiervoor maak ik een uitzondering


:} :} :} :}

ik heb trouwens geen moter, maar ik zou graag eens foto's laten maken op een moter :P
Moet dat nou, net voor dat ik mn nest in duik? B|






;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan