Woonachtig in Breda --> Dichtbijzijnde Klaverblad?

Neem een VRO-1,2 en 3 cursus als je graag een goede bochtentechniek wilt leren,
dan leer je in een uurtje meer als 2 dagen met je maat het klaverblad van heel dichtbij bekijken (als je hem al gevonden hebt uiteraard ;-)
pfff, niet bij VRO-1 in ieder geval, dat is meer AVB+
 
Als je niet eens op een kaart kan kijken zou ik sowieso de hoop maar opgeven :')
 
ga gewoon circuit op !! ben zelf onderuit gegaan op klaverblad (zand op de weg) gevolg; gebroken rug en pen in bovenbeen . geef eerlijk toe ging jaren goed maar vangrail paaltjes zijn hard en duur........

succes met zoeken
 
Ik heb het geleerd op het einde van de A4 in de goeie ouwe tijd toen er nog niet gecontroleerd werd. Klaverblad rijden verveelt alleen heel erg snel, leuker is om een circuitdag te doen. Daar leer je goede bochtentechniek en aan het einde van de dag schaaft je knie heus over het asfalt!
 
Als je niet eens op een kaart kan kijken zou ik sowieso de hoop maar opgeven :')

Hó, hó ..... hij was wél in Assen gekomen hè ....

Vanuit Breda gewoon het klaverblad bij Gorichem voorbij gereden.... zó bij :+
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die aangeeft dat een dagje circuit veel leerzamer is, heeft helemaal gelijk.

Echter, door onze overheid die iedereen tegen zich zelf in bescherming wil nemen, is Nederland maar 1 echt motorcircuit rijk, en die ligt nog redelijk ver weg ook.

Punt is, wil je 's avonds of in het weeekend nog even lekker plat hangen, dan doe ik dat niet op de dijken e.d. Je hebt dan lange bochten nodig om het punt weer even op te zoeken, en lange bochten zijn per definitie klaverbladen.

Uiteraard is bovenstaande puur theoretisch! Ik zal nooit proberen om in de buurt te komen van art. 5. O-) :X (In ieder geval zolang de acceptgiro brigade meekijkt)
 
Kon een glimlach niet onderdrukken bij deze onzinnige vraag in combinatie met de advertenties op MF.

Morbide humor, of is er een diepere (af)grond die wacht op deze beginnend bestuurder?

full


Geruststelling voor TS is dat de kinderen die hij mogelijk gaat hebben/heeft met zijn vriendin gratis meeverzekerd zijn
 
Laatst bewerkt:
Kon een glimlach niet onderdrukken bij deze onzinnige vraag in combinatie met de advertenties op MF.

Morbide humor, of is er een diepere (af)grond die wacht op deze beginnend bestuurder?

[afbeelding]

Geruststelling voor TS is dat de kinderen die hij mogelijk gaat hebben/heeft met zijn vriendin gratis meeverzekerd zijn
_O- _O-

Ik ben daar trouwens verzekerd :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan