WSBK Imola

En daar gaat Toseland waarschijnlijk ook rijden.........BMW Italië

Haga (op een Appie) en Haslam (BMW) hebben getekend, Toseland heeft nog niet getekend.
 
Geld over voor maar één rijder?! Dat gaat wel heel erg bergafwaarts dan met Suzuki, toch erg jammer! -O-

Zeker!

Moest effe zoeken :P

After a meeting last week in Japan, Alstare team boss Francis Batta came away with more questions than answers. "Even though I didn't receive any concrete guarantees, I'm still encouraged that Suzuki showed some attachment to the team," Batta told GPone.com's Claudio Porrozzi. Suzuki is likely to have the budget to run just a single rider next season, though the level of support available from Hamamatsu is uncertain.




Wie er gaat rijden en of er gereden gaat worden zal voorlopig nog niet bekend worden als je bovenstaande leest..........
 
Dat zal de reden zijn waarom Haslam naar BMW kan gaan. Ik meen dat hij eigenlijk nog een jaar onder contract stond bij Suzuki.
 
Waar is suzuki's leus gebleven "born on the racetrack"? :?
Ze zijn zo trots op het feit dat ze 25 jaar geleden de 1e,in productie gebouwde,supersport op de weg zetten.
Maar men wil er niks of in ieder geval te weinig centen in stoppen. :r
Supersport doen ze niet eens mee,motopg is een aanfluiting.
Dat ze alleen nog maar autoos gaan bouwen :Y
 
Ik meen dat hij eigenlijk nog een jaar onder contract stond bij Suzuki.

Klopt maar.......klikkerdeklik

Wel erg netjes van Batta :Y

Maar inderdaad, geen idee waar Suzuki mee bezig is.....begint een beetje op onderstaande te lijken...............

shipment-of-fail.jpg
 
Laatst bewerkt:
Van mijn 3 favo's gaan 2 het wk niet halen,Haga moge duidelijk zijn en Laverty :N denk 't nie.
Sofuoglu kan lekker achter hem aan cruisen volgende week hoewel hij dat waarschijnlijk niet gaat doen 8-)
Mijn 3e favoriet is wel duidelijk,die rijdt een trapje hoger :+
 
De hoogtijdagen van Suzuki in het WSBK zijn een paar jaar terug al gestagneerd met Stephane Chambon en Frankie Chili hadden ze een goed team in Supersport en Superbike. Het MotoGP gebeuren is hard achteruit gehold sinds de wereldtitel van Kenny Roberts jr en ik geloof ook niet dat het tij ooit nog zal keren bij die fabrikant uit Hamamatsu.
Capirossi werd gouden bergen beloofd en ondanks dat hij op leeftijd is, heeft hij wel een berg ervaring wat betreft het rijden op een motorfiets. En als je rijder weg wil en openlijk klaagt over de motorfiets dan lijkt het mij dat er wel degelijk wat aan de hand is.
 
Frankie deed het idd erg goed,maar vergeet de wereldkampioen Troy Corser niet :P .
De K5 scheen een superfiets te zijn,dat waren ook de woorden van Kevin Schwatz.
Men schijnt idd de interesse voor het racen verloren te zijn,jammer voor een merk met een rijke race historie :')
 
Waar is suzuki's leus gebleven "born on the racetrack"? :?
Ze zijn zo trots op het feit dat ze 25 jaar geleden de 1e,in productie gebouwde,supersport op de weg zetten.
Maar men wil er niks of in ieder geval te weinig centen in stoppen. :r
Supersport doen ze niet eens mee,motopg is een aanfluiting.
Dat ze alleen nog maar autoos gaan bouwen :Y

Ok :)

Maar vreemd genoeg doet Suzuki het in de BSB erg goed

http://www.youtube.com/watch?v=PmdqvsyRncQ

Wat dan vooral opvalt is het grote aantal deelnemers :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan