WSBK Laguna Seca 7-9 Juli

Krappe banen blijven lastig en je hebt hier veel mechanische grip nodig was dus ook de zwakte is van de Yamaha.
 
Dacht dat de race al geweest was, maar heb net het uitzendschema gecheckt. Voor de liefhebbers: Nu is de voorbeschouwing en dadelijk om 23:00u begint race1!
 
Wow Davies! Man, man, man, wat een actie en wat een beelden in de Corksrew weer. De MotoGP moet zich schamen dat ze hier niet meer rijden. Gewoon genieten weer :}
 
Prachtige revanche van Davies bij zijn return! En wederom een mooi eerbetoon aan de Kentucky Kid! :}
 
Gave actie van Davies. Vond de regie wel raar bezig, 2 mannen vooraan binnen 0,5sec en dan laat je rijders zien die in niemandsland rijden.
 
Gave actie van Davies. Vond de regie wel raar bezig, 2 mannen vooraan binnen 0,5sec en dan laat je rijders zien die in niemandsland rijden.

Veel Melandri inderdaad, groepje van VdM was nog wel leuk maar ook niks gezien qua inhaalacties helaas.
 
Laatst bewerkt:
Qua inhaalacties viel er weinig te zien volgens mij. Jammer dat Rea er nét geen gevecht van kon maken voor de winst.
 
Qua inhaalacties viel er weinig te zien volgens mij. Jammer dat Rea er nét geen gevecht van kon maken voor de winst.

Qua kwantiteit niet idd. Vandaar dat ik maar alle plezier uit die ene inhaalactie plus bijbehorende slomobeelden in de Corkscrew haalde :)
 
Lol, de commentatoren op een VS zender zijn gewoon daadwerkelijk stil tijdens het volkslied :+
 
Mooi circuit. En ik zit op het puntje van de bank. Wie zou er winnen? :Z :z
 
Gelukkig is het programma voor de betalende bezoeker wel heel aantrekkelijk tegenwoordig _O-
 
Echt geen klap aan en ik heb slechts de laatste 7 ronden gezien. Eerste wedstrijd vond ik ook al vrij bloedeloos.

Ook eeg jammer dat Yamaha echt niet mee kan komen. Haalt voor mij persoonlijk behoorlijk wat van het kijkplezier weg.
Om nog maar te zwijgen van de dominantie van Rea.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan