WSBK Portugal 28 maart 2010: Portimão

Wie wordt het?

  • Haslam

    Stemmen: 12 27,3%
  • Rea

    Stemmen: 12 27,3%
  • Haga

    Stemmen: 9 20,5%
  • Fabrizio

    Stemmen: 3 6,8%
  • Corser

    Stemmen: 0 0,0%
  • Checa

    Stemmen: 2 4,5%
  • Byrne

    Stemmen: 2 4,5%
  • Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sykes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Camier

    Stemmen: 1 2,3%
  • Smrz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neukirchner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toseland

    Stemmen: 3 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Het is goed om te zien dat als de fabrieks Ducati's even moeten afzeggen de honeurs perfect worden waargenomen door de klanten-Ducs. Zo doen ze dat. En ik vind het extra leuk dat het Carlos is want hij hoort natuurlijk al heel lang tot de Ducati familie en ik vind het echt geweldig dat hij weer terug is op het oude nest.
 
Laatst bewerkt:
ik heb gisteren de races bekeken op eurosport 2 HD (had ik opgenomen). ik wil nou echt niet anti-NL doen, maar die 2 commentatoren... akkoord, het waren op zich al niet de spannendste races, maar HOE DE FÖK slaag je erin om, en dan nog met 2 commentatoren, wsbk races net zo spannend te laten klinken als een potje kaarten van de gepensioneerdenbond.. |( |( |( |( |( :(

die 2 konnen net zo goed gelijk aan het begin het programma zeggen: ok, wij zitten hier tegen onze zin, en met nauwelijks enige interesse of diepe kennis, dus valt u nou maar gewoon samen met ons in slaap, dan hoort u ook de elvendertig fouten die we gaan vertellen niet zo duidelijk... trouwens, wij zitten ook een halve ronde achter met ons commentaar en missen wel eens 'iets', niet op letten aub.

|( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Nou had tijdje terug maar abbonement op die eurosport player genomen, kan je alles ook terugzien.
Ging gisteren kijken maar bij de 1e race helemaal geen geluid en bij de 2e race hoorde je alleen de motoren, zonder commentaar kijkt het ook niet bepaald prettig
 
Nee :N :)

Race 2 was mooi om naar te kijken...Biaggi erg goed gereden :Y
Jammer dat Crutchlow niks over had om aan te vallen..

Ik ben zeer onder de indruk van Leon Camier.......die gaat zich nog wel mengen met de kopgroep!
Valencia is de volgende race en dat is (als je naar het verleden kijkt) een echte Ducati baan dus ik ben benieuwd.................

full

Kan nog leuke dingen laten zien,echt een aanwist.
De moto2 klasse heeft de ss klasse behoorlijk uitgedund zeg,blijft in verhouding met vorig jaar niet veel van over.
Zonde dat Laverty gevallen is,kan ook een leuke worden voor de superbikes(hoop niet moto2)
 
Vraagt niemand zich af waarom de fabrieks ducati's zo slecht presteerden,vorig jaar nog goed voor 1,2 in de 2e en 5e in de 1e manche nu waren Haga en vooral Fabrizio nergens.
Jazeker, de godfather is er niet meer:

:+
 
Laatst bewerkt:
ik heb gisteren de races bekeken op eurosport 2 HD (had ik opgenomen). ik wil nou echt niet anti-NL doen, maar die 2 commentatoren... akkoord, het waren op zich al niet de spannendste races, maar HOE DE FÖK slaag je erin om, en dan nog met 2 commentatoren, wsbk races net zo spannend te laten klinken als een potje kaarten van de gepensioneerdenbond.. |( |( |( |( |( :(

die 2 konnen net zo goed gelijk aan het begin het programma zeggen: ok, wij zitten hier tegen onze zin, en met nauwelijks enige interesse of diepe kennis, dus valt u nou maar gewoon samen met ons in slaap, dan hoort u ook de elvendertig fouten die we gaan vertellen niet zo duidelijk... trouwens, wij zitten ook een halve ronde achter met ons commentaar en missen wel eens 'iets', niet op letten aub.

|( |( |(
Ja, inderdaad... B|

Vannacht ook zitten kijken op ES1.
Met uitspraken als:

Ja, het feit dat Checa wat meer weegt dan de jongens voor 'm kost 'm natuurlijk wel wat vermogen

Juist, gewicht van de rijders kost PK's :Z

En:

Ook gaaf om de aparte racelijnen te zien, wat natuulijk komt door de verschillende motor configuraties; met Haslam op de 4-cilinder Suzuki en Biaggi met de V2 van Aprilia.

Sinds wanneer rijdt Aprilia weer met de RSV 1000 in de WSB's :?

En het regende dan en als fouten; in mijn oren als nagels over een schoolbord :X

Volgend keer weer mooi kijken als ES2 het uitzendt :Y :W
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan