WSBK round 7 Doninington Road 27 - 29 may

Wie heeft het beste weekend?

  • Jonathan Rea

    Stemmen: 3 23,1%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 3 23,1%
  • Tom Sykes

    Stemmen: 2 15,4%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 15,4%
  • Davide Guiliano

    Stemmen: 1 7,7%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 2 15,4%
  • Jordy Torres

    Stemmen: 0 0,0%
  • Leon Camier

    Stemmen: 0 0,0%
  • Anthony West

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lorenzo Savadori

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Races zijn s'avonds te zien in verkorte versie. Ik baal er ook zwaar van, maar dit gebeurt 2 keer per jaar ofzo als er een groot tennis toernooi en een wielerronde samenvallen. -O-

Weet ik, ik kijk deze races dan ook en zoals je zelf al zegt: gelukkig gebeurt het maar een paar keer per jaar dus dan valt het nog mee :)
 
En ook in de kwalificatie. Hayden door naar SP2, Mickey start op p13 straks :s

Wel zijn snelste tijd van het weekend dus dat is dan nog positief.
 
Laatst bewerkt:
Hayden doet het netjes, Michael stelt me een klein beetje teleur moet ik toegeven. Zou toch gewoon in SP2 moeten zitten.

Heb een beamer gekocht, groot scherm ftw. :+
 
Ja das wel even teleurstellend dit, hoop dat ie het snel weer zn weg naar voorin het veld weet te vinden
 
Hayden doet het netjes, Michael stelt me een klein beetje teleur moet ik toegeven. Zou toch gewoon in SP2 moeten zitten.

Heb een beamer gekocht, groot scherm ftw. :+

Valt zeker tegen, ik meen 1,3sec achter Hayden. En dat met een snelste rondetijd van 1.26.

Die Sykes he, deklasseert even het hele veld haha
 
Micheal heeft meestal wel dat wat extra in de race. voor zijn teammaat eindigen is toch wel het doel voor vandaag.
 
Nou best leuke race (ook qua punten voor t kampioenschap), vdM niet zover achter de p4 als ik gedacht had.. hoop dat ze iets vinden voor morgen maar z'n 2e race is meestal niet z'n beste.
 
Valt zeker tegen, ik meen 1,3sec achter Hayden. En dat met een snelste rondetijd van 1.26.

Die Sykes he, deklasseert even het hele veld haha

Sykes is dan ook terecht de King of Donnington.

Erg optimistische inhaalactie van Davies trouwens waardoor DeAngelis z'n race over was en West een stukje sight seeing kon gaan doen.

Michael.. Tja het kan niet altijd meezitten! Echte kampioenen laten juist in deze tijden zien uit wat voor een hout ze gesneden zijn, keep putting in the work, Michael!
 
Bij Rea schoot zijn machine dus een paar keer in de neutraal. Vond het al vreemde fouten voor zijn doen.
 
Bij Rea schoot zijn machine dus een paar keer in de neutraal. Vond het al vreemde fouten voor zijn doen.

Ze zeiden het tijdens de race inderdaad al, de commentatoren van de Britse Eurosport. Werk aan de winkel voor morgen! Damage control well done door Rea zo.
 
Ze zeiden het tijdens de race inderdaad al, de commentatoren van de Britse Eurosport. Werk aan de winkel voor morgen! Damage control well done door Rea zo.
Bij het Nederlands commentaar ook.
Het leek eerst op een remfout, maar je hoorde in het gras de ZX-10R moeite hebben met schakelen. :)

Ik hoop op een wonder bij Michael. ;) *O*
 
fj3ciaI.jpg


Vakantiegeld? Beamer. Niet omdat het moet... O-)
 
Hayden dit weekend gewoon een stuk sneller als VDM. je ziet Hayden steeds beter rijden naarmate het seizoen vordert. VDM moet oppassen dat dit geen trend word, dit is een belangrijk jaar voor hem.
 
Prachtig weekend voor Sykes! En wat te denken van Leon Camier en MV?
vdM weet toch nog voor Josh te finishen. Mooie prestatie van Josh op P9. Vdm op P8 is niet slecht, maar kan beter. Ben benieuwd waarom het nu iets minder gaat dan aan het begin van het seizoen.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan