WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Zie ik het nu verkeerd of staat Michael met de BMW in de trainingen veel vaker in de pits dan met de Yamaha?
Krijg zo toch een beetje de indruk dat hij (en het team) nog niet helemaal weten welke kant ze op moeten met het ding.
Dit is het hele 2021 seizoen tot nu toe al het geval. Kost toch best veel track-time .
Nu doet hij het in mijn optiek nog helemaal niet verkeerd met een compleet nieuwe fiets en is Michael nooit een training en kwali beest geweest.
Sykes gaat best goed met de M1000 en beter dan vorig jaar met de S dus dat zegt mij weer dat er duidelijk meer potentie zit in de M.
Waarschijnlijk wil ik gewoon te veel in korte tijd en moet ik me maar realiseren dat dit een ontwikkelings jaar is voor Michael en de BMW.
2022 wordttie kampioen.
Dat is mij ook op gevallen .
MvdM heeft al meerdere sessies gemist wegens technische/mechanische problemen.
Dit was aan het eind van FP3, nadat ze dachten het opgelost hebben;

 
Oud en nieuw.....


1627570830165.png
 
Gaaf! Tt circuit deelde er ook een foto van op de sociale media toch ?
Heb de combi deze week ergens anders ook gezien namelijk maar dat was een foto uit een andere hoek
Das was op motorpeil. Die met de grijze kop op de achtergrond ben ik O-)
 
Hanika en Fritz hebben een Wild card voor de races van Most. Een droom komt uit aldus Fritz. Alle coureurs dromen toch van de Moto Gp? Toch niet van het WSBK?😀
Die jongen weet heel goed dat de motogp niet of nauwelijks haalbaar is en heeft zn droom misschien wel aangepast naar sbk, doet het ook gewoon goed in de endurance wereld.
Tevens gok ik dat het met de locatie te maken heeft.

Ik ben benieuwd wat ze kunnen laten zien !
 
Was idd een prachtige race. Spanning in het kampioenschap is weer helemaal terug.

Toprak is wel echt de koning met het remmen.
 
Ik vind het héél tof dat Toprak toch op het scherpst van de snede voor de winst gaat (en vijf extra punten), in plaats van met 100% zekerheid 20 punten in te lopen op Rea. Da's nog eens extra lef hebben hoor, want Redding gaf zich echt niet zomaar gewonnen!
 
Zo. eindelijk ff tijd gehad om de kwali en races op Most te kijken.
Lekker hoor. WSBK is tot nu toe heel leuk dit jaar.
SSP300 weer heerlijk chaotisch zoals gewoonlijk en Victor Steeman rijdt het hele veld op een hoop. Top.
SSP600 ook lekker close en spannend tot de rode vlag. Beetje jammer dat dat zo moest eindigen.
Superbike was gaaf. De foutjes van Rea gooien het kampioenschap weer helemaal open.
Rea heeft echt wel last van de druk van Razemedinges. Dit is hij al jaren niet meer gewend.
Michael is en blijft toch echt een racebeest. In de trainingen en superpole nergens te bekennen en in de race als een kogel naar voren tot hij stof ging happen. Maar dat mag de pret niet drukken, hij was lekker bezig. Nu nog banden management leren want dat is toch wel een puntje bij hem, snel in het eerste deel en net over de helft heeft hij de achterband aan stront. Was met de Yamaha vaak niet anders.
 
Ik vind het héél tof dat Toprak toch op het scherpst van de snede voor de winst gaat (en vijf extra punten), in plaats van met 100% zekerheid 20 punten in te lopen op Rea. Da's nog eens extra lef hebben hoor, want Redding gaf zich echt niet zomaar gewonnen!
Scott was niet echt blij, hij had recht op de winst zo vertelde hij.
Toprak zat er veel te ver achter, als Scott niet geanticipeerd had dan waren ze er beiden vanaf gegaan.
En Toprak deed dit niet één keer, maar twee keer in de laatste ronde.
Meneer heeft wel een winnaarsmentaliteit zeg.
Is niet bang. Maximale punten pakken zonder Jonathan wist hij. 8-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan