WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Business as usual 🤗
Bla...............................bla.................................Rea wint👌💪
 
Wat een shit show weer. Snap ook niet wat ducati in die redding ziet.
Eerste Ducati over de lijn, de enige die altijd overduidelijk vol zat van wereldtalent, en vorig jaar in z'n eerste seizoen versloeg-ie Davies meteen.

Rea blijft verreweg de beste in dit veld, voor zover je af mag gaan op één race, maar daar achter kan het nog best gezellig worden dit jaar.
 
Nou de eessentie van racen is volgens mij : winnen ,de tweede plaats en er achter is slechts het toetje.
Behalve MvdM prestaties en/of een strijd om het kampioenschap zal mij weer interesse geven voor het WSBK.
Het kan zo maar zijn dat ik wederom 75% (of meer) van de races ga overslaan.
Heb nu eenmaal niet het fanatisme dat anderen er wel voor hebben.
Ging wel ieder jaar naar het IDM (circuit Zolder) en BSB,en meer als 20 jaar WSBK,Assen en Nurburgring dat dan weer wel 🤗
Maar deze dominantie vind ik helemaal niks,los van wie het is.
Ook het veranderde concept,door de dorna trekt mij niet,heb liever 2 races superbike op zondag en veel meer klassen.
Het is nu veels te karig
 
Laatst bewerkt:
Onbegrijpelijk maar heel knap hoe Rea met zijn rijstijl uit de middeleeuwen iedereen het snot voor de ogen blijft rijden.
Ik vond het best een leuke race. De strijd achter Rea was de moeite waard.
 
Het is nu veels te karig
WSS300, WSS600 Race 1, WSBK Race 1, WSBK Sprint Race, WSBK Race 2, WSS Race 2... Karig is het in elk geval niet meer, zoveel races per weekend. Maar ik ben wel met je eens, je moet erg die-hard zijn (en dat zeg ik al in dit gezelschap van MF) wil je echt al die races het hele seizoen kijken.

Gerrit, kom er maar in met dat je ze allemaal drie keer kijkt + Superpole voor bedtijd. :+
 
WSS300, WSS600 Race 1, WSBK Race 1, WSBK Sprint Race, WSBK Race 2, WSS Race 2... Karig is het in elk geval niet meer, zoveel races per weekend. Maar ik ben wel met je eens, je moet erg die-hard zijn (en dat zeg ik al in dit gezelschap van MF) wil je echt al die races het hele seizoen kijken.

Gerrit, kom er maar in met dat je ze allemaal drie keer kijkt + Superpole voor bedtijd. :+
3 klasses,een kinderhand is gauw gevuld.🤗
En in twee dagen.

Mij overtuig je er in ieder geval niet mee en hou je voor de gek,ik draai al te lang mee 🥳
Wel leuk geprobeerd👌


Dit is een programma (zo was het wsbk vroeger ook):

Screenshot_2019-04-16_at_10.51.png
 
WSS300, WSS600 Race 1, WSBK Race 1, WSBK Sprint Race, WSBK Race 2, WSS Race 2... Karig is het in elk geval niet meer, zoveel races per weekend. Maar ik ben wel met je eens, je moet erg die-hard zijn (en dat zeg ik al in dit gezelschap van MF) wil je echt al die races het hele seizoen kijken.

Gerrit, kom er maar in met dat je ze allemaal drie keer kijkt + Superpole voor bedtijd. :+
hahahaha ....nee nee , dat doe ik wel met de Motgp en heb net nog de Moto2 terug zitten kijken . _O- :+
 
WSS300, WSS600 Race 1, WSBK Race 1, WSBK Sprint Race, WSBK Race 2, WSS Race 2... Karig is het in elk geval niet meer, zoveel races per weekend. Maar ik ben wel met je eens, je moet erg die-hard zijn (en dat zeg ik al in dit gezelschap van MF) wil je echt al die races het hele seizoen kijken.

Gerrit, kom er maar in met dat je ze allemaal drie keer kijkt + Superpole voor bedtijd. :+
Ik zeg een gezonde verslaving.
 
Veel te vol joh niet eens tijd om er ff tussen uit te gaan😉
Je bent niet verplicht om,alles, te kijken,hooorrr 🤗 🤔

Wil verder niet weer een gehele discussie aan zwengelen, deze discussie heb ik in een ver verleden al eens gevoerd.
Een ieder moet zijn eigen keuze maken.
Feit blijft wel dat de interesse voor dit kampioenschap door de jaren heel flink heeft ingeboet,ik ben dus niet de enige.
 
3 klasses,een kinderhand is gauw gevuld.🤗
En in twee dagen.

Mij overtuig je er in ieder geval niet mee en hou je voor de gek,ik draai al te lang mee 🥳
Wel leuk geprobeerd👌


Dit is een programma (zo was het wsbk vroeger ook):

Bekijk bijlage 1635452
Ik ben het met je eens dat een WSBK weekend wel een paar klassen erbij kan gebruiken. Het vergelijken met BSB is leuk, en is goed gevuld, maar niet alles is echt leuk om maar te kijken, met name die hele lichte klasses.
 
Ik ben het met je eens dat een WSBK weekend wel een paar klassen erbij kan gebruiken. Het vergelijken met BSB is leuk, en is goed gevuld, maar niet alles is echt leuk om maar te kijken, met name die hele lichte klasses.

Je hebt dan toch de keuze om te kijken. 🤔 🤔
Het gaat er mij over dat het in het programma zit.
Die SS300( is dus een lichte klasse) hou je,in het wsbk, nog minder over.: SS en SBK
Ik keek overigens wel bijna alle klassen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk (in volgorde van prioriteit):
- Motogp
- Moto 2/3
- SBK
- SS
- BSB

Laatste 2 vallen nog wel eens weg omdat ik ook nog een normaal leven heb😂
 
Je hebt dan toch de keuze om te kijken. 🤔 🤔
Het gaat er mij over dat het in het programma zit.
Die SS300( is dus een lichte klasse) hou je,in het wsbk, nog minder over.: SS en SBK
Ik keek overigens wel bijna alle klassen.
Ik bedoel de lichte klasses in de BSB, die zijn toch wel eerder van amateurniveau. SS300 in WSBK zijn best leuk. Sterker nog, ik heb vandaag de race nog gekeken.
Ik ben naar alle BSB races op Assen geweest, vol programma maar soms zit je daar en schrik je halverwege wakker en denk je ook dat het zo wel weer genoeg is.
 
Ik bedoel de lichte klasses in de BSB, die zijn toch wel eerder van amateurniveau. SS300 in WSBK zijn best leuk. Sterker nog, ik heb vandaag de race nog gekeken.
Ik ben naar alle BSB races op Assen geweest, vol programma maar soms zit je daar en schrik je halverwege wakker en denk je ook dat het zo wel weer genoeg is.

Nou fijn jij het jouwe ,ik het mijne.
Ik val in slaap bij het huidige dorna concept en als Johnny weer eens 10 seconden los rijdt.(letterlijk 🥺 )
Iedere zijn ding. 🤗

Maar of dat jouw argumenten nu een echte pre voor het wsbk zijn betwijfel ik 🤔
 
Alleen als je echt oud ben toch , ik heb er nog geen last van , vooral niet zolang er motoren in het rond knallen.
Zonder of met te weinig spanning ,lig ik tegenwoordig in no time te snurken.
Dat heb ik met formule 1 ,af en toe met motogp maar toch vooral statistisch gezien met het wsbk 🤗
Vandaar dat ik het ook bijna niet meer kijk.
Verder ben ik ook vrij wars van merken,dus dat heeft ook geen aandacht😇
Of moto morini moet een racer bouwen🥳
 
Zonder of met te weinig spanning ,lig ik tegenwoordig in no time te snurken.
Dat heb ik met formule 1 ,af en toe met motogp maar toch vooral statistisch gezien met het wsbk 🤗
Vandaar dat ik het ook bijna niet meer kijk.
Verder ben ik ook vrij wars van merken,dus dat heeft ook geen aandacht😇
Of moto morini moet een racer bouwen🥳
Kan ook niet als je ligt te snurken , hopelijk niet zo hard als m'n buurman na paar biertjes in de tuin , die terroriseert de hele werf zodat bijna iedereen naar binnen gaat , behalve ik want geef een brul van "Ruud ze willen je wakker maken" , schrikt wakker en hoop gerinkel van de fles die uit z'n jatten valt _O- _O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan